عرضه مجداد پلی استیشن5 در بازار جهانی

پلی استیشن 5 – PlayStation 5در روز سه شنبه، 18 ژانویه(28دي)، ساعت 12 بعدازظهردر هند عرضه خواهد شد.

فروشگاه آنلاین سونی ShopAtSC به همراه آمازون جزئیات جدید را فاش کرده است. این اولین فروش PS5 در سال 2022 است و انتظار می‌رود که در روز سه‌شنبه آینده، پلی‌استیشن 5 در بازار ها دیده شود.. در حال حاضر، این سایت‌های تجارت الکترونیک، این کنسول را بدون هیچ گونه تاریخ پیش‌سفارشی در سایت‌های مربوطه خود فهرست کرده‌اند.
در ادامه با های فن تک همراه شوید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با عرضه جدید PlayStation 5 دریافت کنید

PlayStation 5

فروشگاه آنلاین سونی ShopAtSC بخش پلی استیشن 5 خود را با بنری که تاریخ و زمان پیش‌سفارش نسخه استاندارد PS5 را ذکر کرده است، به‌روزرسانی کرده است. همانطور که گفته شد، مشتریان می توانند آن را در تاریخ 18 ژانویه(28دي) ساعت 12 بعد از ظهر سفارش دهند. تحویل از 8 فوریه(19بهمن) به بعد آغاز می شود. با این حال، ShopAtSC می‌گوید که تاریخ تحویل به مکان بستگی دارد و محدودیت‌های قرنطینه یا منع رفت و آمد در برخی مناطق می‌تواند تحویل را به تعویق بیاندازد. Sony Center در حال حاضر فقط نسخه معمولی Blu-ray PS5 را برای 18 ژانویه(28دي) تبلیغ می کند و هیچ اشاره ای به نسخه دیجیتال PS5 بدون دیسک نشده است.
موجودی جدید در سال 2022 حدوداً سه هفته از آخرین باری که پلی استیشن 5 در 28 دسامبر(7دي) در هند به فروش رسید، عرضه می شود. مانند تمام تاریخ های فروش قبلی، کنسول در عرض چند دقیقه فروخته شد.
پلی استیشن 5 در نوامبر 2020 به صورت جهانی راه اندازی شد و در اوایل سال 2021 به هند رسید. PS5 قیمتی معادل 49.99 روپیه برای نسخه استاندارد است. در حالی که نسخه دیجیتال قیمت 39.990روپیه دارد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ