حمله سایبری به شرکت آلمانی Nordex

حمله سایبری به شرکت آلمانی Nordex در روز پنج شنبه مصادف با 31 مارس مورد تایید قرار گرفت. گروه Nordex آلمان، که همراه با شرکت های تابعه خود در زمینه های توسعه، تولید و توزیع سیستم های برق بادی را انجام می دهد، از روز پنجشنبه مورد یک حمله سایبری قرار گرفته و سیستم های IT خود را در چندین مکان و واحد تجاری تعطیل کرده است. این شرکت، خبر را روز شنبه 2 آوریل اعلام نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این حمله تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

northgroup
این شرکت اعلام کرد که این نفوذ در همان مراحل ابتدایی مورد شناسایی قرار گرفته و سریعا برای جلوگیری از نفوذ بیشتر آن اقدام به خاموش کردن سیستم های فناوری اطلاعات نمودند. به همین خاطر ممکن است برای مشتریان، کارمندان و سایر ذینفعان مشکلاتی ایجاد شود.
گروه Nordex در سال 1985 در دانمارک تاسیس شد و در حال حاضر بیش از 7900 کارمند در سراسر جهان دارد. Nordex Group به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان توربین بادی در جهان می باشد که توربین های بادی با بازده انرژی بالا و مقرون به صرفه را تحت برندهای Acciona Windpower و Nordex ارائه می دهد که تولید برق را در طولانی مدت و به صرفه با بهره گیری از انرژی بادی در تمام شرایط جغرافیایی و آب و هوایی امکان پذیر می کند.
تمرکز آن بیشتر بر روی توربین‌های کلاس 3 تا 5 مگاوات است. سیستم های شرکت با بیش از 29 گیگاوات ظرفیت نصب شده در سراسر جهان، انرژی پایدار را در بیش از 80 درصد بازار انرژی جهان (به استثنای چین) ارائه می‌کنند.
Nordex SE در بازاربورس فرانکفورت (TecDAX) مشغول به فعالیت است. دفتر مرکزی هلدینگ مدیریت در شهر روستوک آلمان است، در حالی که هیئت اجرایی و دفاتر مرکزی آن در هامبورگ مستقر هستند. این گروه علاوه بر آن دفاتر و شعبه هایی در بیش از 25 کشور جهان دارد. محصولاتی مانند تیغه های روتور و برج های بتنی را در کشورهایی مانند آلمان، اسپانیا، برزیل، ایالات متحده و هند تولید می کند.


چاپ