سرعت اتصال شما به اینترنت چقدر است ؟

های فن تک در این مقاله می خواهد میزان سرعت اتصال شما به اینترنت و چگونگی آن را برای شما خوانندگان عزیز بیان کند،


بنابراین این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.. (وی‌پی‌ان و هر فعالیت پخش جریانی خود را برای دقیق‌ترین نتایج خاموش کنید.)
سرعت اتصال به اینترنت پهن باند شما (همیشه روشن، با ظرفیت بالا، پهنای باند وسیع) هرگز به این اندازه حیاتی نبوده است، سیمی است که رایانه‌ها، تبلت‌ها، دستگاه‌های دستی، سیستم‌های سرگرمی و ابزارهای اتوماسیون خانگی شما را به دنیای خارج و به یکدیگر متصل می‌کند.
اتصال شما باید به محتوایی رسیدگی کند که برای کار، بازی و حفظ ارتباط بسیار مهم است. باید از ارتباطات امروزی شما پشتیبانی کند، از متن ساده گرفته تا تماس صوتی و کنفرانس ویدیویی. و بازی را فراموش نکنید: بدون اینترنت، بازی شما صرفاً اکشن تک نفره خواهد بود.

how fast is your internet connectionreally 6sde.1920

ارائه دهندگان خدمات اینترنتی (ISP)، شرکت هایی که اتصالات پهن باند پرسرعت را به درب منزل شما می آورند، در چند سال گذشته سرعت خود را افزایش داده اند. FCC(Federal Communications Commission) { کمیسیون ارتباطات فدرال}در سال 2015 پهنای باند را به معنای اتصال همیشه روشن با حداقل سرعت دانلود 25 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود 3 مگابیت در ثانیه (از 4 مگابیت در ثانیه پایین و 1 مگابیت در ثانیه به بالا) تعریف کرد.
برخی از FCC می خواهند که تعریف را مجدداً تا 100 مگابیت در ثانیه منتقل کند. حتی اداره پاسخگویی دولت ایالات متحده ناظر می گوید که این اعداد نیاز به به روز رسانی دارند. در گذشته، سناتورها با خوشحالی از اینکه سرعت پایین‌تر به عنوان پهنای باند واجد شرایط می‌شوند، از این موضوع عقب‌نشینی می‌کردند - بیشتر به این دلیل که این کشور را بد جلوه می‌دهد که خانواده‌های زیادی که اینترنت با حداقل استاندارد ندارند، به نظر برسد.
رقابت حتی کمک بیشتری می کند. ISP { مخفف Internet Service Providerیا ارائه دهنده خدمات اینترنتی سازمان یا شرکتی است که به کاربران امکان اتصال به اینترنت و استفاده از آن را می‌دهد }های محلی (و بازیکنان منحصر به فرد مانند گوگل و استارلینک) برخی از شرکت های بزرگ مانند Comcast { در زمینه مدیریت رسانه‌های گروهی، همچنین ارائه خدمات اطلاعاتی و ارتباطاتی فعالیت می‌کند }را تحت فشار قرار داده اند تا سرعت خود را افزایش دهند و در عین حال هزینه ها را مقرون به صرفه نگه دارند. اکنون کل شهرها وجود دارند که ادعا می کنند وضعیت اینترنت گیگابیتی دارند - ISPها در آن مکان ها، اغلب متعلق به شهرداری یا یک شرکت خدماتی هستند، اتصالات 1 گیگابیت بر ثانیه (Gbps) یا بیشتر را ارائه می دهند. این سرعت 1000 برابر بهتر از سرعت 1 مگابیت بر ثانیه و 40 برابر سرعتی است که FCC(Federal Communications Commission){ کمیسیون ارتباطات فدرال }به عنوان پهنای باند تعریف می‌کند. رفتن به سرعت 100 مگابیت در ثانیه کار چندان دشواری نخواهد بود.
ISP ها بیشتر از طریق خطوط فیبر نوری افزایش می یابند، به علاوه سرعت ها را از طریق اتصالات کابلی افزایش می دهند. در واقع، با استاندارد DOCSIS که اکثر شرکت‌های کابلی بر روی تجهیزات خود استفاده می‌کنند، کاهش سرعت تا 10 گیگابیت بر ثانیه کاملاً امکان پذیر است. و این سرعت در برخی جاها در حال افزایش است، اما انتظار دارید هزینه آن را بپردازید.
با این حال، میانگین سرعت در ایالات متحده حتی به میانگینی که در بسیاری از کشورهای دیگر مشاهده می شود، نزدیک نیست. ما معمولاً خیلی عقب هستیم
به علاوه، فقط به این دلیل که یک ISP معروف یا حتی یک ارائه‌دهنده محلی کوچک می‌گوید که سطح مشخصی از توان عملیاتی را دریافت می‌کنید، آیا می‌توانید اطمینان داشته باشید که آنچه را که برای آن هزینه می پردازید دریافت می‌کنید؟


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ