چگونه از نمایش تصویر خود در تماس های ویدیویی جلوگیری کنیم.

گاهی اوقات شما نمی توانید دوربین خود را خاموش کنید، اما همچنان می خواهید از دید خارج شوید. با هاي‌فن‌تك همراه باشيد تا بدانيد چگونه ميتوانيد از ديدن خود در تماس ويديويي جلوگيري كنيد؟

یک دستور باید باشه به عنوان «دوربین‌ها روشن یا خاموش شوند» تا ما را از اضطراب منع کند. مطمئناً، برخی از مردم دوست دارند در حالی که شخص دیگری با آنها ویدیو کال می کند مستقیماً به چشمان اوخیره شوند، ولی برخی از کاربران تمایلی به این دیدار ندارند.

Hide Self Video Call 1536x1152

چگونه فید ویدیوی خود را از Google Meet حذف کنید.
برنامه Google برای هر کسی که امیدوار است چهره خود را از روی صفحه محو کند، یک فرآیند حذف ساده را ارائه میدهد. هنگامی که در حال مکالمه هستید، نشانگر را روی پنجره ویدیوی خود نگه دارید تا سه نماد نمایش داده شود - یکی از آنها دکمهRemove tile حذف است (نماد چهار مربع با یک خط بریده از میان آنها). روی آن کلیک کنید تا فید ویدیوی خود را به گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش خود ارسال کنید. سپس آیکون کوچک کردن (دو فلش مورب به سمت یکدیگر را نشان می دهد) را فشار دهید تا آن را کوچک کنید. برای بازیابی آن، روی نماد حداکثر کردن کلیک کنید (فلش‌ها از یکدیگر فاصله دارند) و روی دکمه Remove tile (نماد چهار مربع با یک خط بریده از میان آنها) کلیک کنید تا خود را نمایش دهید.البته اگر از برنامه Meet برای موبایل استفاده می‌کنید، نمی‌توانید هیچ یک از این کارها را انجام دهید.


چگونه فید ویدیوی خود را از Zoom حذف کنید
زوم در همه جا وجود دارد، اما ممکن است نخواهید که چهره شما به همان اندازه در همه جا حاضر شود. برای اینکه tile ویدیوی خود را در مسیر سریع از دید خارج کنید، ماوس را روی آن نگه دارید و روی سه نقطه ظاهر شده کلیک کنید تا منوی گزینه‌ها نمایش داده شود. سپس گزینه Hide Self View را انتخاب کنید. برای بازگرداندن خود، روی دکمه View در گوشه سمت راست بالای پنجره کلیک کنید و سپس Show Self View را انتخاب کنید. در برنامه تلفن همراه، انگشت خود را تا انتها به سمت چپ بکشید تا به نمای گالری برسید، سپس روی More، Meeting settings ضربه بزنید و سوئیچ کنار Show my video in view gallery را خاموش کنید.


چگونه فید ویدیوی خود را از Webex حذف کنید
به جای مشاهده ویدیوی خود به عنوان یکی از tilesروی صفحه هنگام استفاده از Webex، می توانید آن را به یک پنجره شناور آزاد تقسیم کنید. برای انجام این کار، روی منوی گزینه‌های ویدیو (سه نقطه) در کاشی ویدیوی خود کلیک کنید، و سپس روی Show my self view در یک پنجره شناور کلیک کنید. این آن را پنهان نمی کند، اما اگر بیش از سه نفر در تماس باشند، می توانید با به حداقل رساندن آن، از شر خودنمایی شناور خلاص شوید. کافیست روی دکمه Minimize my self-view video مربعی با فلش رو به پایین به سمت راست کلیک کنید و اینگونه دیگر از بین می‌روید

چگونه فید ویدیوی خود را از FaceTime و Microsoft Teams حذف کنید
در زمان نگارش، نه تیم‌های مایکروسافت و نه FaceTime به شما اجازه نمی‌دهند در صورت روشن بودن فید ویدیوی خود، به خودتان نگاه نکنید. با این حال، مایکروسافت قصد دارد تا اواخر این ماه Teams را با قابلیتی به روز کند که - همانطور که TechRadar به شیوایی بیان می کند - ودر نهایت به شما امکان می دهد از چهره خود را پنهان کنید.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ