جی‌میل چهارمین اپلیکیشنی، که به 10 میلیارد نصب در اندروید رسید

Google Play Services اولین اپلیکیشنی بود که به 10 میلیارد نصب رسید.

برنامه جی‌میل در اندروید تنها چهارمین برنامه‌ای است که 10 میلیارد نصب شده است. سه برنامه دیگر که به نقطه عطف بیش از 10 میلیارد نصب از فروشگاه Google Play می رسند، خدمات گوگل پلی، یوتیوب و نقشه گوگل یا همان مپ گوگل هستند.
سرویس ایمیل از طرف Google از زمان راه اندازی آن در آوریل 2004 بسیار محبوب بوده است. گوگل همچنین اخیراً ویژگی های زیادی را به جی میل اضافه کرده است. آخرین مورد، به‌روزرسانی ویژگی Undo Send جی‌میل است که به کاربران امکان می‌دهد ایمیل‌ها را در بازه‌های زمانی مختلف به خاطر بیاورند.(به نحوی بازگرداندن ایمیل های حذف شده)

Google Play gmail

اولین بار توسط Android Police ، ورود جی میل به کلوپ دانلود بیش از 10 میلیارد مشاهده شد. همچنین چگونگی سرویس‌های Google Play که به 10 میلیارد نصب رسیده است، توسط YouTube و Google Maps توضیح داده شده است .
جیمیل چهارمین اپلیکیشنی است که در فروشگاه گوگل پلی به این عدد می رسد. و اکنون این اپلیکیشن دارای بسیاری از ویژگی های جالبی ست، مانند مواردی چون ، سرویس پست الکترونیکی گوگل در بازه‌های زمانی مختلف که اخیرا ارائه شده است – بازه زمان های 5 ثانیه، 10 ثانیه، 20 ثانیه یا 30 ثانیه - که در آن کاربران می‌توانند یک ایمیل ارسالی را لغو کنند. جیمیل قبلاً یک پنجره استاندارد پنج ثانیه ای برای یادآوری یک پیام اشتباه ارسال شده داشت. و اکنون عملکرد لغو ارسال پیام در Gmail برای وب و برنامه های تلفن همراه Gmail در دسترس قرار گرفته شده است.
یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های اخیر Google Chat در Gmail میباشد به صورتی که ، کاربران قادر خواهند بود تماس های صوتی و تصویری 1:1 برقرار کنند. این شرکت این به روز رسانی را به طور خاص برای کاربران موبایل در پلتفرم های اندروید و iOS ارائه داده است. البته فراموش نشود این تماس‌ها تنها مختص به افرادی ست که در لیست چت کاربران موجود هستند، و صد البته کاربران این امکان را دارند تماس‌های بی‌پاسخ و جزئیات تماس‌های جاری را از فهرست چت در Gmail خود مشاهده کنند


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ