توییتر قابلیت Super Follows را برای کاربران آیفون ایجاد کرد

 

Super Follows 4

توییتر اعلام کرد که آزمایش یک ویژگی جدید درآمدزایی را برای کاربران iOS توییتر در اوایل ماه سپتامبر آغاز کرده است. ویژگی موسوم به Super Follows به کاربران توئیتر که بیش از ۱۰۰۰۰ فالوور دارند اجازه می دهد تا با ارائه سطح بیشتری از محتوا و تعامل، از طریق اشتراک ماهانه درآمد ماهانه کسب کنند.

در ابتدا، Super Follows فقط برای کاربران منتخب در ایالات متحده آمریکا و کانادا در دسترس بود، اما از امروز، همه کاربران توییتر در iOS به این ویژگی جدید دسترسی خواهند داشت. همانطور که پیش از این ذکر شد، اگر یک کاربر توییتر با بیش از ۱۰ هزار دنبال کننده هستید و در ایالات متحده زندگی می کنید، می توانید برای تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوای "Super Followed" درخواست دهید.

Super Follows

سه نوع اشتراک ماهانه وجود دارد که سازندگان محتوا می توانند به دنبال کنندگان خود پیشنهاد دهند: ۲.۹۹ دلار، ۴.۹۹ دلار و ۹.۹۹ دلار در ماه. برای "Super Follow" (یا دنبال کردن فوق العاده) شخصی، لازم نیست در ایالات متحده آمریکا باشید، اما برای اینکه بتوانید از این ویژگی استفاده کنید باید یک آیفون داشته باشید.

طبق گفته توییتر، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند تا ۹۷ درصد از درآمد را از طریق اشتراک‌های Super Follows به دست آورند، زیرا شرکت تا زمانی که درآمد کاربران تولید کننده محتوا از ۵۰ هزار دلار در مجموع فراتر نرود، بیش از ۳ درصد سهم را به خود اختصاص نخواهد داد. پس از آن زمان، سهم توییتر تا ۲۰ درصد از درآمدهای آتی افزایش خواهد یافت.


چاپ