وی‌پی‌ان گوگل وان برای iOS موجود شد

ورود گوگل به حیطه VPN تا کنون محدود به اندروید بوده است. از امروز، بالاخره برای iOS نیز در دسترس است.

این VPN که نامش توسط Google One خیلی کلی انتخاب شده است(VPN by Google One)، با هدف «آرامش خاطر برای کاربران iOS» عرضه شده است. VPN برای مشترکین Google One در طرح‌ Premium (۲ ترابایت و بالاتر) نیز از طریق اپلیکیشن Google One در iOS در دسترس است. می‌توانید VPN و طرح Google One خود را بدون هزینه اضافی و صرف نظر از اینکه از کدام پلتفرم استفاده می‌کنید، با حداکثر پنج عضو خانواده به اشتراک بگذارید.

Google One

این VPN  همچنین در ۱۰ کشور دیگر نیز موجود است: اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، ایسلند، ایرلند، هلند، نروژ، سوئد و سوئیس. توسعه بیشتر "در طول زمان" وعده داده شده است.

سرویس جدید Google همچنین دارای سه ویژگی جدید است: قطع ایمن فقط برای استفاده از اینترنت زمانی که VPN فعال است، App Bypass برای اجازه دادن به برنامه های خاص برای استفاده از اتصال استاندارد به اینترنت به جای VPN، و Snooze برای خاموش کردن موقت VPN.

Google One VPN

گوگل اشاره کرده است که سیستم‌هایش دارای امنیتی پیشرفته هستند و کتابخانه‌های سمت client منبع باز هستند. سیستم‌های سرتاسر به‌طور مستقل مورد بازرسی قرار گرفته‌اند، و VPN متعلق یه Google One دارای گواهینامه کامل از اتحادیه اینترنت اشیا (ioXt) است و در هر هشت اصل امنیتی خود قبول شده است. فرض ما بر این است که همه اینها قرار است شما را از به اشتراک گذاشتن بسیاری از داده های مرور خود با Google باز دارد. به هر حال، این شرکت می‌گوید که برنامه‌های Google One Premium در آینده از ویژگی‌ها و مزایای امنیتی بیشتری برخوردار خواهند شد.


چاپ