فیلترهای جستجوی پیشرفته واتساپ بیزینس

کاربران WhatsApp Business می‌توانند شرایط مختلفی از جمله جستجوی چت‌هایی را که مخاطبین آن‌ها عکس یا ویدیو ارسال کرده‌اند را با هم ترکیب کنند.

WhatsApp Business در حال آزمایش بر روی به‌روزرسانی ست، که به کاربران امکان می‌دهد جستجوهای خود را فیلتر کنند و پیام‌هایی را که توسط افراد در لیست مخاطبینشان و دیگران ارسال می‌شوند را به راحتی پیدا کنند. فیلترهای جستجوی پیشرفته همچنین به کسب‌وکارها کمک می‌کند، همه پیام‌های خوانده‌نشده در برنامه را یکباره مشاهده کنند. علاوه بر تغییر جدید متمرکز بر کسب و کار، واتس اپ در حال ایجاد یک گروه برای ایجاد یک جامعه است. به نحوی که این گروه به مدیران انجمن ها این امکان را میدهد تا پیام‌ها را با انجمن‌های خود به اشتراک بگذارند.
طبق گزارشی که توسط ردیاب بتا واتس‌اپ WABetaInfo منتشر شده است، واتس‌اپ نسخه بتای جدیدی از WhatsApp Business را برای اندروید و iOS ارائه می‌کند که سه فیلتر جستجوی مجزا شامل مخاطبین، غیر مخاطبین و خوانده‌نشده را ارائه می‌کند.

WhatsApp Business

واتس اپ در حال آزمایش سه فیلتر جستجوی مجزا برای کاربران تجاری است

این فیلترها به کاربران WhatsApp Business کمک می‌کنند تا پیام‌هایی را که از مخاطبین، شماره‌های ناشناخته یا پیام‌های خوانده نشده دریافت کرده‌اند، به سرعت مشاهده کنند. کاربران همچنین می‌توانند شرایط مختلفی از جمله جستجوی چت‌هایی را که مخاطبین آنها عکس یا ویدیو ارسال کرده‌اند، را بررسی کنند.
WABetaInfo یک اسکرین شات را به اشتراک گذاشته است تا ایده ای در مورد به روز رسانی بدهد. اسکرین شات از WhatsApp Business برای اندروید گرفته شده است. با این حال، گفته می شود که همین ویژگی برای آزمایش‌کنندگان بتا در WhatsApp Business برای iOS نیز عرضه شده است.
واتس‌اپ اخیراً در حال آزمایش این قابلیت (شبیه به جستجوی پیشرفته برای کاربران واتس‌اپ بیزینس )است که به کاربران عادی اجازه می‌دهد جستجوهای کسب‌وکار نزدیک خود را با فیلترهایی از جمله رستوران، خواربارفروشی، پوشاک و لباس فیلتر کنند.
علاوه بر این، WABetaInfo اعلام کرده است، که واتس‌اپ می‌تواند گروهی که کاربران یک انجمن ایجاد می‌کنند، با ساختار مشابه واتساپ بیزینس ایجاد کند. به نظر میرسد با این امکان مدیران انجمن اجازه دارند برای همه گروه های مرتبط با انجمن خود پیام ارسال کنند.
ماه گذشته، واتس اپ در حال کار بر روی یک ویژگی برای پیوند دادن گروه ها به یک انجمن بود. این تغییر هم برای کاربران iOS و هم برای اندروید ظاهر شد، اگرچه هنوز به صورت عمومی ارائه نشده است. واتس‌اپ در واقع هنوز تایید نکرده است که دقیقا چه زمانی می‌توانیم انجمن‌ها را روی پلتفرم خود داشته باشیم.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ