امکان ترجمه پیام‌ها در اپلیکیشن تلگرام

تلگرام پشتیبانی از کدهای QR را برای کاربران خود اضافه کرده است. برای اطلاعات بیشتر با های فن تک همراه شوید

تلگرام به‌روزرسانی سرویس پیام‌رسان محبوب خود را اعلام کرده است و ویژگی‌های جدیدی مانند امکان ترجمه پیام‌ها در اپلیکیشن و واکنش با ایموجی‌ها به پیام‌ها برای پاسخگویی سریع را به همراه آورده است. سرویس پیام‌رسانی فوری که با واتس‌اپ و سیگنال رقابت می‌کند، همچنین پشتیبانی از قالب‌بندی متن اسپویلر را در برنامه‌های خود اضافه کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوای پیام‌هایی را که ممکن است حاوی اسپویلر باشد، مخفی کنند و سپس گیرنده می‌تواند با یک ضربه آن را نمایش دهد. . تلگرام همچنین در حال اضافه کردن پشتیبانی از کدهای QR مضمون برای هر کاربر یا گروهی با نام کاربری عمومی است.

QR telegram

اولین ویژگی منتشر شده توسط تلگرام در وبلاگ رسمی خود، قابلیت ترجمه درون برنامه ای است که می تواند پیام های دریافتی از یک کاربر یا یک گروه دیگر را تبدیل کند. کاربران می توانند با رفتن به تنظیمات > زبان، این ویژگی را فعال کنند. کاربران یک دکمه ترجمه برای پیام های ارسال شده به زبان هایی که نمی خوانند می بینند. این ویژگی برای همه کاربران اندروید در دسترس خواهد بود، در حالی که دارندگان آیفون برای استفاده از این ویژگی باید مطمئن شوند که به iOS 15 به روز رسانی کرده اند.
با جدیدترین آپدیت، تلگرام پشتیبانی از واکنش های سریع را اضافه کرده است که امکان استفاده از ایموجی ها را برای واکنش به پیام هایی که از دیگر کاربران دریافت می کنند، می دهد. این ویژگی توسط اپلیکیشن‌هایی مانند فیس‌بوک مسنجر و اینستاگرام رایج شده است - حتی گفته می‌شود که واتس‌اپ نیز روی واکنش‌های پیام‌ها کار می‌کند. کاربران اندرویدی می‌توانند به تنظیمات چت > واکنش سریع بروید، در حالی که کاربران iOS باید برای انتخاب شکلک واکنش پیش‌فرض خود، Stickers و Emoji > Quick Reaction را علامت بزنید.
تلگرام همچنین پشتیبانی از قالب‌بندی اسپویلر را اضافه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد محتوای پیام‌های خود را در صورت داشتن هر نوع اسپویلر پنهان کنند. کاربران می‌توانند قسمت‌های خاصی از پیام‌های خود را مخفی کنند، که دیگران می‌توانند در صورت تمایل، روی آن ضربه بزنند تا آشکار شود. این ویژگی می‌تواند هنگام بحث درباره فیلم‌های اخیراً منتشرشده مانند Spider-Man: No Way Home، و The Matrix Resurrections یا نمایش‌های تلویزیونی مانند The Witcher مفید باشد. همچنین می تواند هنگام بحث در مورد موضوعات حساس مفید باشد و بخش پنهان پیام می تواند به عنوان هشدارهای ماشه ای برای کاربران کار کند.
تلگرام در حال حاضر از کدهای QR پشتیبانی می‌کند، اما این سرویس اکنون در حال اضافه کردن پشتیبانی از کدهای QR با مضمون است که می‌تواند برای هر کاربری که نام کاربری عمومی داشته باشد، ایجاد کند. کاربران همچنین می‌توانند کدهای QR را برای گروه‌ها، کانال‌ها و حتی ربات‌های خود تولید کنند، در حالی که یک کد QR با رنگ‌های مختلف را سفارشی می‌کنند. سپس می‌توان آن‌ها را با سایر برنامه‌ها به اشتراک گذاشت، یا چاپ و ایمیل کرد. در همین حال، به گفته این شرکت، این سرویس هفت ایموجی متحرک را در چت های شخصی با جلوه های تمام صفحه نیز بهبود بخشیده است.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید.


چاپ