TikTok به کاربران در مورد هولوکاست آموزش می دهد.

این اپلیکیشن در ویدیویی کوتاه، کاربران را تشویق می‌کند تا از یک وب‌سایت معتبر درباره هولوکاست بازدید کنند.

افرادی که به جستجوی عبارات مرتبط با هولوکاست می‌پردازند، مانند "بازمانده هولوکاست"، بنری را مشاهده می‌کنند که شامل لینکی به آدرس www.aboutholocaust.org (حقایقی در مورد هولوکاست)است، که یک وب‌سایتی ست که توسط کنگره جهانی یهودیان و یونسکو ایجاد شده است. در این بنر نوشته شده است: «به خاطر داشته باشید که برای جلوگیری از گسترش نفرت و اطلاعات نادرست به منابع معتبر مراجعه کنید.»TikTok همچنین زمانی که کاربر عبارت مربوط به هولوکاست را جستجو می‌کند، بنر ذکر شده را نمایش می‌دهد. در ماه‌های آینده، این اطلاعات در پایین ویدیوهایی که از هشتگ‌های مرتبط با هولوکاست استفاده می‌کنند نیز نمایش داده می‌شود. TikTok همچنین به کاربران توصیه می‌کند هنگام جستجوی هشتگ‌هایی مانند #Holocaust، از سایت aboutholocaust.org بازدید کنند.

960x0

اریک ابنشتاین، مدیر سیاست عمومی TikTok و الیزابت کانتر، مدیر روابط دولتی آن، در یک پست وبلاگی گفتند: «آموزش یکی از قدرتمندترین راه‌ها برای مقابله با نفرت است».
انتشار ابزارهای جدید توسط TikTok در روز یادبود هولوکاست، که مصادف با سالگرد آزادی اردوگاه کار اجباری و مرگ نازی ها آشویتس-بیرکناو در سال 1945 است.
هولوکاست، یک نسل کشی یهودیان اروپایی قبل و در طول جنگ جهانی دوم بوده است.( هرچند به اعتقاد برخی مورخین در ایران نیز هولوکاست10 میلیونی بین بازه زمانی سالهای 1917تا1919 هم رخ داده  است، قتل عامی که حدود 40درصد از جمعیت آن زمان ایران را در برمی گرفت)
این اقدام پس از این صورت گرفت که گروه‌های مدافع از TikTok به دلیل انجام ندادن مبارزه کافی با یهود ستیزی و اطلاعات نادرست در پلتفرم خود در ارتباط با هولوکاست انتقاد کردند. در ماه ژوئن، اتحادیه ضد دروغ دریافت که محتوای یهودستیزانه همچنان در TikTok منتشر می شود. سال گذشته ان‌بی‌سی گزارش داد که سازندگان یهودی نیز به اشتباه محتوایشان را به‌دلیل رفتار نفرت‌آمیز علامت‌گذاری کرده یا پایین آورده‌اند(به علت مواجه شدن با یهودستیزی). در سال 2020، برخی از کاربران TikTok لباس قربانیان مرده هولوکاست را پوشیدند، روندی که توسط موزه آشویتس به عنوان موضوع «آزاردهنده و توهین‌آمیز» مورد انتقاد قرار گرفت.
در همین بین تیک تاک اعلام کرد که «یهود ستیزی را در همه اشکال آن محکوم می‌کند» و از فناوری و ناظران انسانی برای حذف محتواها و حساب‌های یهودی‌ستیزانه، از جمله مواردی که محتوای انکار هولوکاست یا هر شکل دیگری از سخنان نفرت‌انگیز علیه یهودیان را منتشر می‌کنند، استفاده می‌کند.
کاربران همچنین می‌توانند محتوایی را در صفحه TikTok از سازندگانی که محتوای آموزشی در مورد هولوکاست و یهودی‌ستیزی به اشتراک می‌گذارند، بیابند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ