طریقه حذف تک عکس از پست‌های چند عکسی در اینستاگرام

پلتفرم اینستاگرام اکنون قابلیت حذف یک عکس از پست‌های چندعکسی را برای کاربران خود ایجاد کرده است، همچنین می توانید برای گزارش مشکل، گوشی خود را تکان دهید.

از سال 2017(1396)، اینستاگرام به کاربران اجازه داده است تا حداکثر 10 عکس و ویدیو را در یک پست ترکیب کنند، اکنون، حدود چهار سال بعد، این شرکت راهی برای حذف یک تصویر یا کلیپ از یک چرخ فلک اضافه کرده است. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در یکی از آپدیت‌های ویدیویی هفتگی اخیر خود، نحوه عملکرد این ویژگی جدید را توضیح داد.

 

می توانید با ضربه زدن روی نماد سه نقطه و سپس دکمه ویرایش، یک عکس یا ویدیو را از چرخ فلک حذف کنید. در آن مرحله، روی تصویر یا کلیپی که می‌خواهید حذف کنید، بکشید و سپس روی نماد حذف ضربه بزنید. به گفته Mosseri، این ویژگی در حال حاضر فقط در iOS در دسترس است، اگرچه به زودی برای اندروید نیز عرضه می شود. او همچنین اعتراف کرد که این چیزی است که اینستاگرام باید چندی پیش اضافه می کرد.
اگر در ایالات متحده زندگی می کنید، به ویژگی جدید دیگری نیز دسترسی دارید. این قابلیت Rage Shake نام دارد. اگر از اینستاگرام استفاده می کنید و چیزی درست کار نمی کند، گوشی خود را تکان دهید. انجام این کار باعث می شود رابط گزارش اشکال برنامه ظاهر شود. سپس می توانید به شرکت بگویید چه اتفاقی افتاده است. موسری می گوید که به اینستاگرام کمک می کند تا اشکالات خاصی را که باید برطرف کند، اولویت بندی کند. Rage Shake در حال حاضر فقط در ایالات متحده موجود است.
در عین حال که این قابلیت اضافه شده است، ولی نحوه استفاده کاربر از اینستاگرام را تغییر نمی‌دهند

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ