Microsoft Edge با قابلیت به روز رسانی سریع رمزهای عبور

Microsoft Edge -مایکروسافت اج، دو ویژگی ، Password Health Dashboard و Password Monitor، با قابلیت به روز رسانی سریع رمزهای عبور را معرفی نمود

مایکروسافت اج در حال دریافت سه ویژگی است که تجربه مرور آنها را بهبود می بخشد و در عین حال از اطلاعات آنها هنگام مرور وب محافظت می کند. اولین ویژگی سعی می‌کند فرآیند تغییر رمز عبور افشا شده را خودکار کند. ویژگی دوم حالت کارآمدی است که به کاربران کمک می‌کند تا در هنگام شارژ باتری در مصرف برق صرفه‌جویی کنند. سومین ویژگی اعلام شده توسط مایکروسافت، یک ردیاب قیمت بهبود یافته است که به عنوان بخشی از بهبود ویژگی خرید مرورگر، به کاربران از تخفیف های آنلاین هشدار می دهد.
این شرکت در یک پست وبلاگ Windows Experience توضیح داد که در حال به روز رسانی دو ویژگی مایکروسافت اج، Password Health Dashboard و Password Monitor، با قابلیت به روز رسانی سریع رمزهای عبور به خطر افتاده است. ویژگی جدید «به‌روزرسانی آسان» به کاربران این امکان را می‌دهد تا رمز عبور خود را در سایتی که رمز عبور آن‌ها لو رفته است، تنها با یک کلیک در تنظیمات رمز عبور تغییر دهند.

microsoft edge windows microsoft website 1637330019294

کاربران می توانند روی منوی سه نقطه > تنظیمات > رمزهای عبور در مایکروسافت اج کلیک کرده و در کنار رمز عبور آسیب دیده، روی تغییر کلیک کنند. با کلیک بر روی این دکمه در وب‌سایت‌های پشتیبانی شده، کاربر به صفحه تغییر رمز عبور مربوطه هدایت می‌شود، جایی که Edge می‌تواند رمز عبور جدیدی پیشنهاد کند و آن را در حساب کاربر ذخیره کند.
دومین ویژگی اعلام شده توسط مایکروسافت یک ویژگی ردیابی قیمت است که در Edge تعبیه شده است و محصولاتی را که کاربران در هنگام مرور وب مشاهده می کنند، زیر نظر داشته باشند. سپس ویژگی ردیابی قیمت، فهرست‌های محصولات را برای تغییرات قیمت کنترل می‌کند و در صورت تشخیص تخفیف، هشدار ارسال می‌کند. Edge در حال حاضر از قابلیت بررسی تخفیف ها و کوپن ها در صفحات وب، از جمله فروشگاه خود مایکروسافت، هم در مرورگرهای اندروید و هم در مرورگرهای دسکتاپ پشتیبانی می کند و طبق گفته این شرکت، ویژگی ردیابی درست به موقع برای فصل تعطیلات معرفی شده است. مایکروسافت مشخص نکرده است که آیا این ویژگی به طور پیش‌فرض روشن می‌شود یا خیر، اما اگر کاربران نمی‌خواهند هنگام مرور وب ردیابی شوند، می‌توانند این ویژگی را غیرفعال کنند.
مایکروسافت اج می‌تواند یک مرورگر پرمخاطب باشد، مخصوصاً هنگام کار با چندین تب بر روی لپ‌تاپ‌هایی که به برق متصل نیستند. این شرکت اکنون یک حالت کارآمدی جدید را در Edge معرفی کرده است که مصرف منابع سیستم مانند CPU و RAM را کاهش می‌دهد. صرفه جویی در عمر باتری با ارزش کاربران مطمئناً به دلیل استفاده از منابع کمتر در هنگام استفاده از حالت کارآمدی جدید، شاهد عملکرد بهتری خواهند بود، اما این ویژگی می‌تواند هنگام استفاده از لپ‌تاپ بدون شارژر مفید واقع شود. به گفته شرکت، مایکروسافت اج این ویژگی زمانی که باتری دستگاه کم است روشن می‌شود، اما کاربرانی که این ویژگی را نمی‌خواهند می‌توانند با کلیک کردن روی منوی سه نقطه > تنظیمات > سیستم و عملکرد و روشن کردن گزینه حالت کارآمدی روشن، آن را خاموش کنند. ،


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ