واتساپ و افزایش محدودیت زمانی در ویژگی«حذف برای همه»

واتساپ به زودی محدودیت زمانی یک ساعته «حذف برای همه» را افزایش میدهد.طی گزارشات احتمالا این افزایش از یک ساعت به دوماه تمدید میشود.

به تازگی واتساپ ویژگی های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه نموده است تا اطمینان حاصل کند که این برنامه پیام‌رسانی فوری همچنان برترین بازیکن در رده خود باقی خواهد ماند. در حال حاضر، این شرکت در حال کار بر روی یک ویژگی است که می تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد.
این پلتفرم قبلاً به کاربران اجازه می‌داد پیام ارسال شده به کاربر دیگر را حذف کنند، اما یک پنجره زمانی محدود در حدود یک ساعت وجود داشت که کاربر بتواند اساساً ارسال یک پیام را لغو کند. و اما اکنون طبق گزارشات منتشر شده که این شرکت در حال آزمایش ویژگی است که بتواند پنجره حذف پیام را گسترش دهد.

deleteforevery

در حال حاضر، مشخص نیست که ویژگی "حذف برای همه" چه مدت محدودیت زمانی را در آینده تمدید می کند، اما گزارشی که از WABetaInfo منتشر شده است ، حاکی از این است که برای یک پیام ارسال شده بیش از دو ماه پیش نمایش داده می شود.
این احتمال وجود دارد واتساپ محدودیت زمانی برای حذف پیام را به طور کامل حذف کرده باشد، هرچندکه بعید به نظر می رسد. با این تفاسیر، برای اطلاع از محدودیت زمانی باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری به صورت آنلاین ارائه شود
همچنین مشخص نیست که آیا پنجره گسترش یافته برای حذف پیام ها برای پیام هایی که قبل از عرضه ویژگی جدید ارسال شده اند کار می کند یا فقط برای پیام هایی که پس از انتشار این ویژگی ارسال می شوند در دسترس خواهد بود.
اگر واتساپ واقعاً قصد دارد این محدودیت زمانی طولانی‌شده را برای ویژگی «حذف برای همه» اجرا کند، ابتدا برای آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس قرار خواهد داد و سپس در یک ساخت پایدار برای تمامی کاربران اندروید و iOS منتشر میکند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ