بدون حساب کاربری وارد Twitter Spaces شوید

توییتر به شما امکان می دهد بدون حساب کاربری از چت صوتی Spaces، استفاده کنید.


Twitter Spaces یک ویژگی جدید ارائه داده است، که به همه اجازه می دهد از طریق لینک های مستقیم به Twitter Spaces گوش دهند. با استفاده از آخرین ویژگی، کاربران می‌توانند پیوندهای مستقیم به Spaces خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و دعوت‌شدگان می‌توانند بدون ورود به پلتفرم، از طریق وب در جلسه صوتی شرکت کنند. با به‌روزرسانی جدید، افرادی که حساب توییتر ندارند نیز می‌توانند به Twitter Spaces دسترسی پیدا کنند.
جدیدترین قابلیت فضای توییتر را برای افراد بیشتری باز می کند. اخیراً Spaces شروع به پشتیبانی از همه کاربران اندروید و iOS برای میزبانی یک جلسه صوتی زنده کرده است.

56812680 3df1 11ec beb7 c1b2649a436f

همانطور که گفته شد، با ویژگی جدید، شنوندگان و میزبان‌ها می‌توانند با ارسال یک لینک مستقیم به پخش صوتی Spaces به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند. افرادی که حساب کاربری در توییتر ندارند نیز می‌توانند بدون ورود به پلتفرم، آن را در نسخه وب بشنوند.
پلتفرم میکروبلاگینگ قابلیت‌های جدیدی را به Spaces اضافه می‌کند که رقیب اتاق‌های صوتی زنده Club House و فیسبوک هستند. اخیراً Spaces این قابلیت را برای همه افراد در iOS و Android ارائه کرده است تا اتاق چت خود را ایجاد کنند. در ابتدا، زمانی که توییتر در اواخر سال 2020 شروع به انتشار Spaces کرد، تنها کاربرانی که بیش از 600 دنبال کننده در این پلتفرم داشتند می توانستند میزبان Spaces باشند. همه کاربران، صرف نظر از تعداد دنبال‌کنندگان، اکنون می‌توانند اتاق‌های چت صوتی عمومی و خصوصی را در توییتر ایجاد کنند. همچنین، Spaces می‌تواند تا ۱۱ بلندگو را در یک زمان داشته باشد.
در سپتامبر )شهريور) امسال، توییتر Spaces را با ویژگی‌های ضبط و بازپخش به‌روزرسانی کرد تا به مردم اجازه دهد حتی پس از پایان Spaces به آن‌ها گوش دهند. با این حال، برخی از ویژگی‌های Spaces در حال حاضر به برنامه‌های تلفن همراه Spaces محدود شده‌اند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ