قابلیت بحث‌های مشارکتی در استوری اینستاگرام

اینستاگرام استیکر «Add Yours» را در استوری ها منتشر می کند تا موضوعاتی ایجاد کند که کاربران بتوانند به آن پاسخ دهند.

اینستاگرام اعلام کرده است، که استیکر جدیدی با عنوان «Add Yours» را معرفی می کند که موضوعات عمومی را در استوری ایجاد می کند. این ویژگی جدید اساساً به کاربران اجازه می‌دهد تا با دنبال کردن یک درخواست یا موضوع خاصی به استوری‌های کاربران دیگر پاسخ دهند. البته قابل ذکر است راه اندازی جهانی در حالی صورت می گیرد که اینستاگرام در ابتدا ماه گذشته این ویژگی را در اندونزی و ژاپن آزمایش کرد.
استیکر تعاملی را می توان برای ایجاد یک زنجیره محتوا استفاده کرد که در آن هر کاربر استوری خود را اضافه می کند. به عنوان مثال، یک کاربر می‌تواند یک استوری «لباس روز» پست کند و سپس از فالوورهای خود بخواهد که داستان خود را از طریق استیکر اضافه کنند.

instagram add yours

غول رسانه‌های اجتماعی در توییتی گفت: «با درخواست‌های سفارشی و پاسخ‌های عمومی، می‌توانید استیکر را به اشتراک بگذارید و ببینید چه کسی در استوری خودش به آن پاسخ می‌دهد.
هنگام ضبط یا آپلود محتوا در استوری، می‌توانید با انتخاب ابزار برچسب از نوار پیمایش بالا، به ویژگی جدید دسترسی پیدا کنید. از آنجا، می‌توانید استیکر «Add Yours» را برای شروع یک موضوع عمومی انتخاب کنید. از طرف دیگر، می‌توانید با کلیک کردن بر روی آن و افزودن استوری خود به یک برچسب «افزودن شما» پاسخ دهید تا در یک زنجیره شرکت کنید.
اگرچه هدف این ویژگی جلب همکاری کاربران است، اما می‌توان آن را راهی برای کشف افراد بیشتری برای دنبال کردن نیز دانست. وقتی روی استیکر در استوری کسی کلیک کردید، می‌توانید همه کسانی را که در این موضوع شرکت کرده‌اند ببینید و استوری‌های آنها را مشاهده کنید.
استیکر جدید تا حدودی شبیه ویژگی Duet TikTok است، که به کاربران این امکان را می‌دهد، محتوایی با یک ویدیوی اصلی ایجاد کنند. البته، ویژگی اینستاگرام تفاوتهایی دارد، زیرا به کاربران امکان می‌دهد پست‌های اضافی همه را در زنجیره محتوا در یک مکان ببینند، این در حالی ست که TikTok همه ویدیوهای دوتایی که از یک TikTok اصلی پست شده‌اند را در یک مکان نشان نمی‌دهد.
راه اندازی این جدیدترین استیکر در حالی انجام می شود که اینستاگرام هفته گذشته استیکر لینک خود را در استوری در دسترس همه کاربران قرار داد، پس از اینکه قبلاً آن را به مشاغل و سازندگان برجسته محدود کرده بود. در دسترس بودن جهانی این دو استیکر جدید با هدف ارائه راه‌هایی به کاربران برای همکاری و اشتراک‌گذاری علایقشان، از آنجایی که اینستاگرام همچنان به رقابت با دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ادامه می‌دهد، است.


در صورت استفاده از استیکر جدید Add Yours در اینستاگرام، دیدگاه خود را با های فن تک به اشتراک میگذارد.


چاپ