اپلیکیشن Merlin صدای پرندگان را تشخیص می‌دهد.

اپ مرلین Merlin به آوای پرندگان گوش می دهد و گونه و اطلاعاتشان رابه کاربر می گوید.

آیا می خواهید بدانید کدام نوع پرنده شما را در ساعت 5 صبح با یک جیغ هولناک از خواب بیدار می کند؟ های فن تک اپلیکیشنی را به شما معرفی می‌کنیم که کارایی آن مانند Shazam دارد و در عرضه چند لحظه جواب این سؤال‌ها را به شما نشان می‌دهد.
این اپلیکیشن که مرلین- Merlin نام دارد توسط آزمایشگاه پرنده شناسی کورنل ساخته شده است. و این اپ یک مقصد سرگرم کننده و یک منبع مفید برای دوستداران پرندگان در همه جا است. هنگامی که این برنامه برای اولین بار منتشر شد، ابزار مفیدی بود که می‌توانست به راحتی پرنده را با پاسخ دادن به پنج سؤال ساده در مورد رفتار یا ظاهر آنها شناسایی کند، مانند "اندازه پرنده چقدر است؟"

a67bfc90

اکنون، این اپلیکیشن ابزار دیگری برای تعیین انواع پرنده در اختیار شما قرار می دهد، که اگر نمی توانید پرنده را ببینید اما فقط می توانید صدای آن را بشنوید بسیار مفید است. ویژگی شناسایی صوتی این اپلیکیشن را برای دوستداران پرنده و کسانی که از دانستن اطلاعات بیشتر درباره این موجودات زیبا لذت می‌برند، بسیار کاربردی‌تر کرده است.، حتی برای کسانی که تازه وارد حوزه پرنده‌نگری می‌شوند یا حتی برای کاربران معمولی مناسب است.
مرلین همچنین دارای یک پایگاه داده گسترده برای کار است، از جمله یک نقشه فوق العاده که نشان می دهد هر نوع پرنده معمولاً در کجا ساکن است و به کجا مهاجرت می کند. همچنین دارای یک کتابخانه از کلیپ‌های صوتی پرندگان است که با شکل‌های موج بصری جفت شده‌اند تا شناسایی را کمی آسان‌تر کند.
چه به دنبال یک سرگرمی کاملاً جدید برای انتخاب هستید یا فقط می خواهید بدانید آن پرنده مزاحم چیست که هر روز صبح زندگی شما را تحت تأثیر قرار می دهد، اپلیکیشن مرلین ابزار مفیدی برای شناسایی صدای پرندگان است.


نظر شما در مورد این اپلیکیشن چیست؟آیا علاقه به استفاده از اپ مرلین دارید؟ دیدگاه خود را با های فن تک به اشتراک بگذارید.


چاپ