قابلیت پیدا کردن اسپانسر در اینستاگرام

اینستاگرام ابزارهایی را آزمایش می‌کند تا پیدا کردن حامیان مالی را برای سازندگان آسان‌تر کند این شرکت در تلاش است تا پیدا کردن اسپانسر را برای برندها و سازندگان آسان‌تر کند.

اینستاگرام در حال آزمایش ابزارهای جدیدی است تا درآمدزایی را برای سازندگان از طریق سرویس خود آسان‌تر کند اینستاگرام ‌هم‌اکنون در حال آزمایش فروشگاه‌ افیلیت (Affiliate shop) است، ویژگی که در رویداد Creator Week به آن اشاره شده بود.

instagram shop affiliates

فروشگاه‌های وابسته توسعه‌ای- افیلیت، از ویژگی‌های خرید موجود فیس‌بوک هستند که در حال حاضر به طور گسترده در دسترس هستند. اما آخرین نسخه فروشگاه به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد محصولاتی که پیش‌تر بخشی از سیستم افیلیت آن‌ها بوده‌اند را به ویترین لینک دهند. وقتی طرفداران این افراد، از فروشگاه‌های مذکور خرید کنند، به آن‌ها هزینه کمیسیون پرداخت می‌شود. این شرکت می‌گوید در حال حاضر ویژگی خرید فقط برای تولیدکنندگانی در دسترس است که بخشی از برنامه افیلیت هستند.
همچنین اینستاگرام در حال صندوق ورودی جدیدی است که به گفته آن می‌تواند ارتباط اسپانسرها با برندها را آسان‌تر کند. دایرکت اینستاگرام به یک بخش اختصاصی به نام partnerships مجهز می‌شود که تنها پیام‌هایی که از سوی برندها ارسال می‌شود،‌ در آن‌ دیده خواهد شد. اینستاگرام می‌گوید این قابلیت جدید، پیام‌ها را اولویت‌بندی می‌کند و باعث می‌شود دیگر در بخش requests باقی نمانده و در نهایت گم نشوند.

instagram

به طور جداگانه، این برنامه بر روی ابزارهایی کار می کند تا برندها را با سازندگانی که به دنبال حمایت مالی هستند مطابقت دهد. با ابزارها، سازندگان می توانند برندهایی را که علاقه مند به کار با آنها هستند مستقیماً از برنامه شناسایی کنند.
با استفاده از این ابزارها، افراد می‌توانند از میان برندهای مختلف، گزینه‌هایی که علاقه بیشتری به همکاری با آن‌ها دارند را مستقیم از درون خود اپلیکیشن پیدا کنند. در همین حال، برندها نیز می‌توانند بر اساس عوامل مختلفی از جمله سن، جنسیت و تعداد فالوورها، تولیدکننده‌ای که برای تبلیغ آن‌ها گزینه مناسب‌تری است را انتخاب کنند.
البته قابل ذکر است این ابزارها هنوز در مراحل اولیه هستند و در حال حاضر تنها تعداد کمی از شرکت ها و سازندگان در آن شرکت دارند. اما اینستاگرام قبلاً اعلام کرده بود که چنین ویژگی هایی می تواند به طور قابل توجهی گسترش یابد. مارک زاکربرگ در اوایل سال جاری گفت که اینستاگرام در حال برنامه‌ریزی یک «بازار محتوای برند» است تا به ایجاد یک «طبقه متوسط خالق» بزرگ‌تر کمک کند.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ