برگزاری رویداد WWDC 2022 اپل در 16 خرداد 1401

اپل بزرگ ترین سازنده گوشی های تلفن همراه جهان، امشب در تاریخ 16 خرداد 1401 رویداد معروف خود را که به WWDC 2022 مشهور است، برگزار خواهد کرد. در این رویداد، اپل از جدیدترین محصولات خود در زمینه فناوری رو نمایی می کند. برای آگاهی بیشتر از جزئیات این رویداد تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

ww app 1
شرکت اپل قصد دارد رویداد WWDC 2022 را امشب برگزار ‌کند، ما طبق روال گذشته این شرکت، شاهد معرفی جدیدترین نسخه های سیستم عامل‌ ویژه این شرکت و به احتمال زیاد سخت افزارهای جدید خواهیم بود.
اپل مدتهاست که زمان برگزاری کنفرانس WWDC 2022 را در محدوده زمانی16 تا 20 خرداد اعلام کرده بود. اما، مهم‌ترین محصولات خود را در تاریخ 16 خرداد معرفی خواهد کرد.


Apple در این کنفرانس طبق روال گذشته، از جدیدترین نسخه سیستم عامل‌های خود که شامل iOS16 ، iPadOS و watchOS 9 رونمایی خواهد کرد. البته علاوه بر این موارد، از جدیدترین tvOS و MacOS را هم معرفی خواهد کرد.


بر اساس خبرهایی که از منابع نزدیک به اپل منتشر شده، جدیدترین سیستم عامل‌های اپل ارتقای زیادی داشته اند و کمی از لحاظ طراحی را تغییرات کمی را هم تجربه کرده اند. به عنوان نمونه، کوپرتینویی‌ها(کوپرتینو نام شهری در ایالت کالیفرنیا واقع در دره سلیکون ایالت متحده می باشد) قابلیت مولتی‌تسکینگ را در سیستم عامل های آیپد 16 را تغییرات زیادی داده اند.


از بخش سیستم عامل که رد شویم، به قسمت محصولات جدید سخت افزاری خواهیم رسید. کارشناسان انتظار دارند در رویداد امشب این شرکت از تراشه های M2 و مک بوک جدید خود که مجهز به همین تراشه می باشند، رونمایی کند. احتمال ضعیفی هم وجود دارد که مک بوک پروهای 13 اینچی جدید هم در بین این تجهیزات دیده شود.


در آخر، انتظار می رود اپل اطلاعات مهمی درباره یکی از محصولات پرطرفدار خود در سال‌های اخیر یعنی هدست واقعیت ترکیبی منتشر کند؛ اگر چه احتمال معرفی این هدست در رویداد WWDC 2022 بعید به نظر می رسد.


چاپ