طراحی تخت بازی الکتریکی جدید برای گیمرها

این تخت بازی الکتریکی جدید به شما امکان می دهد که شما بلافاصله بعد از بیدارشدن به بازی خود ادامه دهید. یک شرکت ژاپنی این مدل تخت بازی برقی BGB-100FA را برای کمک به کسانی طراحی کرده که این کار را انجام می‌دهند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این تخت بازی تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

gamer
این تخت بازی در کنار جفت کردن با چیزی مثل مانیتور بازی چرخشی Samsung ARK ، به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از روال کارهایی که معمولا صبح ها انجام می دهند صرف نظر کرده و به جای خوردن صبحانه به سمت انجام بازی‌های ویدیویی بروند. این محصول عجیب با یک کنترل از راه دور ارائه می شود که برای تبدیل مبلمان شبیه به فوتون به یک صندلی بازی بزرگ استفاده می شود که با زاویه 60 درجه برای بالاتنه و زاویه 30 درجه برای پاها قرار می گیرد.

در حالی که در نگاه اول شاید یک شوخی به نظر برسد، شرکت Bauhutte (شرکت سازنده مبلمان های بازی در ژاپن است که میزهای بازی کاربردی با ظاهری زیبا طراحی می کند.)محصول را با هدفی کاملا جدی ساخته است. این شرکت بیان می‌کند که برای بهینه‌سازی فضا برای گیمرهایی که در اتاق‌ها یا آپارتمان‌های کوچک‌ تر هستند، ساخته شده و با داشتن تختی که به تنظیمات بازی راحت تبدیل می‌شود، در فضای اتاق صرفه‌جویی می‌کند.
Bauhutte محصولاتی را نیز طراحی نموده که در فضای بزرگ تر نیز می توان از آن استفاده کرد. اخیراً این شرکت طرحی را برای ایجاد یک تخت بازی که جلوه ای شبیه به صندلی بازی دارد، در فضای مجازی منتشر شد. حتی قبل از آن زمان،برند Bauhutte را به دلیل طراحی مبلمان و دکل های جمع و جور بازی به عنوان "مخفیگاه کامل گیمرها" می شناختند.
گیمرها یا هر کسی که علاقه مند به استفاده از مبلمان های کوچک تری که فضای کمتری اشغال کنند، می تواند این صندلی یا تخت بازی مدل جدید را در ژاپن به قیمت 59800 ین خریداری کند که به معنای 480 دلار آمریکا است. قیمت تشک موجود در بسته 83398 ین یا 670 دلار آمریکا است.
مشخص نیست که آیا این تجهیزات مدرن در ایالات متحده مورد دسترس خواهد بود، زیرا تولیدات Bauhutteتنها به ژاپن محدود می شود. با این حال، برخی از قطعات آنها به راحتی برای مشتریان ایالات متحده از طریق سایت هایی مانند OtakuMode قابل خرید می باشد.


چاپ