خرید ماشین تحریر دستی با امکانات جدید

حتما ماشین تحریرهای دستی قدیمی را به خاطر دارید و صدای تایپ با آن برای شما ملودی آشنایی است. در حال حاضر به آن صفحه کلید های قدیمی امکانات جدیدی مانند بلندگوی بلوتوث داخلی و ویژگی های دیگری اضافه شده که دوباره بتوان از آن استفاده نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی های این نوع ماشین های تحریر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

key two
KnewKey DJ88 همان ماشین تحریر دستی با جلوه قدیم اما با امکانات جدیدترتولید شده اند، که شامل پایه ای برای قرار دادن لپ تاپ، تبلت، یک بلندگوی بلوتوثی یا اسپیکر قابل حمل می باشد.

این صفحه کلید در حال حاضر تحت پلتفرم ژاپنی Gloture Japan ارائه شده است. Tom’s Hardware خاطرنشان کرد: این پلتفرم در قالب سایت«پشتیبانی و تجارت دیجیتال مارکتینگ را ارائه می دهد که به محصولات کمتر شناخته شده کمک می کند تا مورد توجه عموم قرار گیرند».
مدل KnewKey DJ88 به قیمت 57,470 ین بعلاوه هزینه ارسال پست هوایی (تقریباً 460 دلار) به فروش می رسد. اینکه آیا ماشین تحریر دستی ارزش این قیمت را دارد یا خیر باید دید. با این حال شرکت سازنده آن، تعدادی از مشخصات جالب را برای صفحه کلید تبلیغ می کند.
علاوه بر الگوریتم‌های صدای JBL، که صدای فراگیر 360 درجه را ارائه می‌کند، سیستم صوتی روی کیبورد شامل یک تراشه بلوتوث 5.0 رمزگشایی AAC و یک تقویت‌کننده برق دیجیتال است. صدای خروجی در بلندگوهای دو کاناله نیز از SNR (نسبت سیگنال به نویز) به 90 دسی بل می رسد. بلندگوها همچنین از یک درایور هارمن 45 میلی متری با برد کامل برای فرکانس های بالا و یک ساب ووفر باس 4 بعدی برای صداهای عمیق استفاده می کنند.

key one
این طرح همچنین دارای دستگیره‌های کاربردی رو به جلو است که علاوه بر کنترل آهنگ‌های صوتی، برای تنظیم صدا و نور نیز کاربرد دارد. دکمه پاور در سمت راست بالای صفحه کلید قرار دارد.

هم اسپیکرها و هم کیبورد دارای باتری داخلی 2200 میلی آمپر ساعتی هستند که در صورت تمام شدن شارژ اسپیکرها، باتری کیبورد می تواند آن را پشتیبانی کند.

KnewKey DJ88 با سیستم عامل های ویندوز، مک، iOS و اندروید سازگار است و می تواند از طریق بلوتوث و کابل USB-A به دستگاه ها متصل شود. کاربران علاوه بر آن، می توانند به طورهمزمان حداکثر سه دستگاه را از طریق بلوتوث به دستگاه متصل کنند.


چاپ