بهترین پرینترهای سال 2022

شما حتما برای یک کسب و کار کوچک، خانه، اداره یا مدرسه به یک چاپگر نیازخواهید داشت، بنابراین مهم است که بهترین پرینترهای موجود در بازار و ویژگی های آنها را به طور کامل بشناسید، تا بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتراز خصوصیات پرینترها با های فن تک همراه باشید

انتخاب بهترین پرینتردرمیان طیف گسترده ای از محصولات موجود می تواند کار پیچیده باشد. ممکن است ازخود بپرسید که کدام ویژگی ها ارزش سرمایه گذاری را دارند وهنگام مقایسه نظرات چاپگرها باید به کدام مشخصات بیشتر توجه کنید. فهرست ما در مورد بهترین چاپگرها به شما ایده بهتری از ویژگی‌ها مطابق با نیازهای شما می‌دهد.


فهرست


HP OfficeJet Pro 9025e


• HP Neverstop Laser 1001nw


• Epson WorkForce EC-4030


• Brother HL-L3270CDW


• Brother MFC-L2750DW

 

  • HP OfficeJet Pro 9025e

بهترین چاپگر برای خانه و محل کار می تواند باشد.

pro 902 printer

 معایب  مزیت
 

صفحه نمایش لمسی کوچک

 کیفیت چاپ جامد
 

ظرفیت سینی ADF می تواند بزرگتر باشد

 صفحه نمایش لمسی کوچک
 

قابلیت های یکپارچه MFP

 

دوبلکس شدن خودکار

 

 سرعت بالا مناسب برای چاپ اداری

 

 

چرا باید آن را بخرید؟ این یک چاپگر همه جانبه محکم است که برای چاپ اسناد و عکس ها عالی است.

HP OfficeJet Pro 9025e برای چه کسانی مناسب است؟ در مکان هایی مانند منازل و ادارات که نیاز چاپ آنها در حد متوسط می باشد.
چرا HP OfficeJet Pro 9025e را انتخاب کردیم:


نسل قبلی HP OfficeJet Pro 9015 یک چاپگر جامد بود، و HP امکاناتی را در آن بهبود بخشیده تا امسال با OfficeJet Pro 9025e به جوهرافشان رنگی بهتری تبدیل شود. اگرچه قیمت آن نسبت به مدل قبلی افزایش یافته است، اما سرعت چاپ بالاتری دارید که به 24 صفحه در دقیقه در چاپ های سیاه و سفید، به همراه اسکن 1200 نقطه در اینچ و تغذیه خودکار اسناد با سینی ظرفیت 35 صفحه برای اسکن و کپی سریع می رسد. سینی لودر می تواند تا 250 برگ کاغذ را جابجا کند و چاپگر می تواند با فرمت ها و اندازه های مختلف کاغذ از جمله پاکت نامه، کارت، برچسب و موارد دیگر چاپ کند. وضوح چاپ تصاویر رنگی آن، حداکثر 4800*1200 می باشد.

محصول OfficeJet Pro 9025e HP شامل شش ماه خدمات اشتراک جوهر فوری می‌شود، که بر میزان جوهر موجود در کارتریج خود نظارت کرده و در صورت کم شدن جوهر جایگزین برای شما ارسال می‌کند. در صورتی که اگر کارهای چاپی کمتری انجام می دهید، ممکن است نیاز به اشتراک نداشته باشید، این ویژگی برای دفاتر کوچک با فضای محدود گزینه مناسبی است. به علاوه ویژگی های دیگر عبارتند امکان دستور چاپ از طریق اتصال Wi-Fi، دارای یک برنامه نصبی برای نظارت بر وضعیت چاپ و پشتیبانی از AirPrint. HP همچنین حاوی کارتریج هایی از نوع XL که به کاهش هزینه های چاپ در طولانی مدت کمک می کند. این چاپگر به طور متوسط حدود 3.3 سنت در هر صفحه است، و همچنین با قابلیت چاپ دو رو می تواند چاپ دوطرفه را انجام دهد تا به کاهش هزینه کاغذ شما کمک کند.

 

  • HP Neverstop Laser 1001nw
    چاپگر لیزری مقرون به صرفه برای چاپ اسناد تک رنگ می باشد.

hp100

 معایب  مزیت
 چاپ دورو دستی  سرعت چاپ بالا
 سینی کاغذ کوچک  هزینه چاپ مقرون به صرفه
  پشتیبانی از چاپ بی سیم
   آسان برای استفاده

 

چرا ما HP Neverstop Laser 1001nw را انتخاب کنیم:

چاپگر Neverstop Laser 1001nw HP ممکن است مانند سایر چاپگرهای موجود در لیست ما با طرح‌های فانتزی عرضه نشود، اما به گونه‌ای طراحی شده است که برای خانه‌ها، دفاتر خانگی و مشاغل کوچک، یک اسباب کار مقرون‌به‌صرفه باشد. این چاپگر دارای اسکنر یا قابلیت چاپ رنگی ندارد، اما یک چاپگر سریع است که می تواند اسناد را با سرعت 21 صفحه در دقیقه چاپ کند. قابلیت چاپ تک رنگ این چاپگر می تواند چاپ تصاویر و پروژه های صنایع دستی را محدود کند. چاپ سیاه و سفید آن باعث می شود در هزینه طولانی مدت مقرون به صرفه باشد. این چاپگر با هزینه هر چاپ تقریباً 1 سنت در هر صفحه، به گونه ای طراحی شده است که با فناوری چاپ لیزری خود، متنی واضح را به شما ارائه می دهد.

از معایب آن یک سینی کاغذ نسبتا کوچک با تعداد 150 برگ و چاپ دورو است که به جای خودکار باید دستی صورت گیرد. با این حال، قیمت اولیه مقرون‌به‌صرفه و هزینه کم چاپ، آن را برای افرادی که بودجه کمی دارند گزینه مناسبی قرار می دهد. مشابه این ایده در تعبیه مخازن قابل شارژ مجدد چاپگرهای جوهر افشان می توان بافت، HP همچنین یک کیت تونر قابل شارژ مجدد مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست ایجاد کرد که می توانید آن را برای شارژ مجدد، به جای تعویض، کارتریج تونر لیزر Neverstop خود خریداری کنید. از مهم ترین مزایای آن پشتیبانی از امکان چاپ موبایل، AirPrint و چاپ بی‌سیم می باشد، و می‌توانید از اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند HP برای کنترل و نظارت بیشتربه نام NeverStop Laser 1001nw استفاده کنید.

 

  • Epson WorkForce EC-4030
    چاپگری مقرون به صرفه با وضوح چاپ فوق العاده می باشد.

epson

  معایب  مزیت 
 بدون قابلیت ADF یا چاپ دو رو
خودکار
 سرعت چاپ بالا
  کیفیت جوهر افشان قابل اعتماد
   چاپ بدون حاشیه تا 8.5 در 11 اینچ

 

چرا باید این را بخرید؟ این یک پرینتر همه کاره است که همه نوع کاری می تواند به خوبی انجام دهد.

Epson WorkForce Pro EC-4030 برای چه کسانی مناسب است؟ برای کاربران ادارات کوچک که به چاپگرهای سریع برای چاپ نیاز دارند.

چرا Epson WorkForce Pro EC-4030 را انتخاب کنیم:

چاپگر همه کاره Epson برای دفاتری که بتواند هر کاری که به چاپگر می دهند را مطمن باشند مدیریت وانجام می دهد مناسب می باشد. این چاپگر به گونه ای طراحی شده است که دقت بالایی داشته و از فناوری برای به حداقل رساندن گرما استفاده می کند تا چاپگر بتواند تا جایی که ممکن است دوام آورده و کارها را انجام دهد.

همچنین نسبت به اندازه‌اش سریع است: این چاپگر می تواند 20 صفحه در دقیقه سیاه و سفید را چاپ و کپی کند و دارای یک ADF اسکن و کپی سریع می باشد. Epson WorkForce Pro EC-4030 همچنین از فکس برای مواقع نادری که نیاز به استفاده از آن ویژگی دارید پشتیبانی می کند. این چاپگر دارای تمام ویژگی‌های قابل اعتماد Epson است که ما دوست داریم، از جمله صفحه لمسی محکم برای کنترل‌ها، مدیریت برنامه برای راه‌اندازی، پشتیبانی داخلی بی‌سیم برای شبکه اداری و موارد دیگر.

 

  • Brother HL-L3270CDW
    پرینتر لیزری رنگی با قابلیت بی سیم دوطرفه سریع می باشد.

brother1

 معایب  مزیت
 هزینه عملیاتی گران  سرعت چاپ بالا
   کیفیت چاپ فوق العاده
   عالی برای چاپ در تیراژ بالا

 

چرا باید این را بخرید؟ این یک چاپگر لیزری عالی بدون هیچ ویژگی های اضافی است.

چاپگر Brother HL-L3270CDW برای چه کسانی مناسب است؟ کاربران اداری که به چاپگر لیزری رنگی نیاز دارند.

چرا برند برادر HL-L3270CDW را انتخاب کنیم:

اگر می خواهید یک چاپگر لیزری برای خانه یا محل کار خود داشته باشید، Brother HL-L3270CDW یک گزینه مطمئن است، یک دستگاه جمع و جور که می توانید با قیمتی مناسب تهیه کنید. این چاپگر می تواند با سرعت 25 صفحه در دقیقه عملیات چاپ را انجام داده و 250 برگ کاغذ را در خود جای دهد. هر دوی این عوامل آن را به انتخاب خوبی برای دفاتر تبدیل می کند، جایی که افراد ممکن است نیاز داشته باشند اسناد زیادی را بدون منتظر ماندن برای اتمام کار شخص دیگری چاپ کنند.

این چاپگر فقط سریع نیست؛ بلکه از چاپ دورو برای صفحات دو طرفه پشتیبانی می کند.

راه اندازی Brother HL-L3270CDW خودکار است و علاوه بر اتصالات اترنت و USB، از چاپ بی سیم نیز پشتیبانی می کند. می توانید از جمله با دستگاه های اندروید و اپل وصل شوید.

 

  • Brother MFC-L2750DW
    چاپگرمناسب برای مکان های اداری است.

 brother2

 معایب  مزیت 
 طرح جعبه ای  ردپای کوچک
   بارگذاری شده بر روی ویژگی ها
   دکمه های فیزیکی برای کنترل آسان

 

چرا باید این را بخرید؟ این پرینتر دارای تمام ویژگی های یک چاپگر اداری و یک چاپگر خانگی است.

برادر MFCL2750DW برای چه کسانی مناسب است؟ کاربران آفیس که به چاپگر سریع نیاز دارند.

چرا برادر MFCL2750DW را انتخاب کنیم:

آخرین به‌روزرسانی برادر برای این چاپگر جامد، به افزایش سرعت آن کمک کرد و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای خانه یا محل کار شلوغی تبدیل کرد که می‌خواهند کارهای چاپ سریع ترانجام شود. سرعت آن برای چاپ سیاه و سفید می تواند به 36 برگ در دقیقه برسد و همچنین برای حداکثر بهره وری در کپی و فکس سریع است.

همچنین دارای چاپ دو طرفه تک پاس برای کارایی بیشتر است و تغذیه خودکار اسناد 50 برگ را در خود جای می دهد، که آن را به یکی از بهترین گزینه های لیست ما برای پروژه های اسکن بزرگتر و کارهای مشابه تبدیل می کند. تمام اتصالات بی‌سیمی که می‌خواهید در اینجا گنجانده شده است، از جمله اتصال لمسی NFC برای چاپ سریع، پشتیبانی از چاپ از سرویس‌های ابری مانند Dropbox، OneNote، و Google Drive، و امکان اتصال آسان به دسکتاپ، لپ‌تاپ، و سایر وسایل.

اگر می خواهید پروژه های چاپ بزرگتری را از خانه انجام دهید، Brother MFC-L2750DW ممکن است برای نیازهای شما کمی حالت کارگاهی داشته باشد. بیشتر مناسب برای یک لابی یا دفتر اداری است که در آن چاپ سریع می تواند یک مزیت بزرگ باشد اما واقعاً به یک چاپگر لیزری کامل مانند آن برای مصارف خانگی نیازی نیست.

  • HP DeskJet 3755
    پرینترجوهرافشان مقرون به صرفه و شیک که مناسب برای خوابگاه ها و منازل می باشد.

hp300

 معایب  مزیت
 چاپ آهسته  طراحی فشرده
   مقرون به صرفه
   ظاهری جذاب و رنگارنگ

 

چرا باید این را بخرید؟ جمع و جور است و چاپ های باکیفیتی را تولید می کند.

HP DeskJet 3755 برای چه افرادی مناسب است؟ برای دانش آموزان و کاربران خانگی که چاپگر می خواهند اما طرح جعبه ای دوست ندارند.

چرا ما HP DeskJet 3755 را انتخاب کنیم:

DeskJet 3755 HP به عنوان یک چاپگر شیک و مقرون به صرفه جایگزین چاپگر Tango X این شرکت در لیست ما می شود که برای کسانی که ممکن است نیاز به چاپ مداوم ندارند، مناسب است. طراحی منحصر به فرد این چاپگر آن را به گزینه ای شیک برای اتاق های خوابگاه دانشجویی تبدیل می کند، زیرا طراحی جعبه سیاه محصولات رقبای خود را با جلوه ای باریک با کمی رنگ تیره تر می پوشاند. این باعث می شود DeskJet 3755 یکی از کوچکترین چاپگرهای موجود در بازار امروز با کیفیت چاپ ثابت باشد.

این چاپگر کوچک هنوز هم می تواند تا 19 صفحه در دقیقه را به صورت تک رنگ یا 15 صفحه در دقیقه با کارهای رنگی منتشر کند، و همچنین می تواند به صورت اتصال بی سیم فرمان چاپ دریافت کند. از ویژگی های دیگرآن قابلیت اسکن، و کپی برای اسناد چند منظوره می باشد. HP همچنین سرویس Instant Ink اشتراکی خود را ارائه می دهد تا به شما در مدیریت کارتریج جوهر خود کمک کند و اطمینان حاصل کند که همیشه برای کار چاپ بعدی خود آماده هستید.


کدام چاپگر ارزان ترین جوهر را دارد؟
جوهر مقرون به صرفه به عوامل مختلفی بستگی دارد: هزینه اولیه کارتریج ها چقدر است، چاپگر به طور متوسط چقدر جوهر استفاده می کند و مدت زمان کارتریج ها چقدر است. در نهایت، بهتر است نگاهی به مدل‌های خاص بیندازید و بررسی کنید که کارتریج‌ها چقدر هستند و چقدر عمر می‌کنند (معمولاً با بازده صفحه اندازه‌گیری می‌شوند). حتی در یک برند، هزینه جوهر می تواند به طور قابل توجهی بر اساس دستگاه چاپ متفاوت باشد.

به طور کلی، شما باید به دنبال چاپگرهایی باشید که بازده صفحه بالایی را برای کارتریج های خود ارائه می دهند( یعنی تعداد صفحات بیشتری در یک دقیقه چاپ می کنند) و کارتریج هایی که در مقایسه با گزینه های جایگزین مقرون به صرفه تر هستند. ترکیب این دو آمار می تواند چیزهای زیادی به شما بگوید. پرینترهای جوهرافشان با کارتریج‌های جوهر مایع خود در طول زمان نسبت به پرینترهای لیزری با کارتریج‌های تونر بزرگ خود هزینه بیشتری دارند. همه برندهای برتر ما، مانند Canon، HP و Epson، بسیار کارآمد هستند. اگر می‌خواهید در هزینه جوهر صرفه‌جویی کنید، به‌ویژه انتخاب‌های HP ما ممکن است انتخاب خوبی باشند (اما مدل Canon Pixmaجوهر افشان را توصیه نمی کنیم). اگر نیاز به اجرای کارهای چاپ بزرگتر دارید، چاپگری با مخازن جوهر با قابلیت پر کردن مجدد را در نظر بگیرید. اما ممکن است نیاز به بودجه خرید بیشتری داشته باشید، پر کردن مجدد مخزن منجر به هزینه چاپ ارزان‌تر در هر صفحه و سازگاری با محیط‌زیست خواهد شد. اگر استفاده از کاغذ برای شما مسئله مهمی است، چاپگری را انتخاب کنید که از چاپ دوطرفه خودکار یا دو طرفه پشتیبانی می کند.

کدام چاپگر دارای کارتریج های جوهر با طول عمر بیشتری است؟
پرینترهای لیزری با کارتریج های تونر خود هزینه های اولیه بالایی برای جایگزینی تونر دارند، اما تونر تقریباً از هر نوع جوهر چاپگر دیگری دوام بیشتری دارد. با این حال، اگر یک چاپگر خانگی یا تجاری کوچک می‌خواهید، احتمالاً چاپگر لیزری در لیست شما نخواهد بود. در این صورت، پیشنهاد می کنیم نگاهی به انتخاب برتر HP OfficeJet بیندازید. HP کارتریج‌های جوهر بسیار باکیفیت را برای مدل‌های OfficeJet خود ارائه می‌کند و عمر آن‌ها نسبت به بسیاری از گزینه‌های جایگزین بیشتر است. اگر نیاز به بودجه بیشتری دارید، به دنبال چاپگری با کارتریج‌های بزرگ ‌تر یا کارتریج‌های XL بگردید، که با برند سازنده شما سازگار باشد. این کارتریج‌های بزرگ‌تر معمولاً هزینه اولیه بیشتری دارند، اما هزینه هر صفحه را در درازمدت کاهش می‌دهند، زیرا عمر طولانی‌تری دارند.

چه پرینتری برای کارکردن ارزان ترین است؟
جدا از هزینه های اولیه بالا، چاپگرهای لیزری در دراز مدت مقرون به صرفه تر هستند زیرا کار با آنها بسیار ارزان است. با این حال، فرض کنید که شما فقط به چاپگرهای جوهرافشان فکر می کنید: به دنبال چه چیزی هستید؟

حتی اگر فقط اسناد اداری را چاپ می کنید، باید به مارک های معتبری که چاپگرهای بادوام و قابل اعتماد می سازند، بچسبید. ما در مورد مدل‌های نیروی کار Epson، چاپگرهای HP Officejet و خانواده‌های برندهای مشابه صحبت کردیم. چاپگرهای چند منظوره ای که قابلیت های قوی تری از جمله اسکن، فکس و کپی را ارائه می دهند.

کدام برند چاپگر بهتر است؟
همه یک برند مورد علاقه دارند، اما نام هایی مانند Canon و HP تصادفی نیست که مرتباً ظاهر می شوند. این برندها ماشین‌های باکیفیت تولید می‌کنند و برای هر نیاز چاپی چیزی ارائه می‌دهند، به این معنی که می‌توانید چیزی در محدوده قیمت خود پیدا کنید. برندهایی مانند Brother کاملاً در همه جا حضور ندارند، اما چاپگرهایی با کیفیت بالا نیز تولید می کنند که ارزش توجه دارد. اپسون همچنین این روزها در حال ساخت چند چاپگر خانگی با کیفیت عکس عالی است که از چاپگرهای سطح سازمانی که قبلاً تولید کرده بود فاصله دارد.


چاپ