اسکنر اثر انگشت، ویژگی جدید تراشه امنیتی سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از آی سی امنیتی اثر انگشت جدید (مدار مجتمع) کارت های پرداخت به نام . S3B512C رونمایی کرد.

S3B512C اولین راه حل تراشه امنیتی یکپارچه صنعت است که اطلاعات بیومتریک را از طریق حسگر اثرانگشت می خواند، و داده های رمزگذاری شده را با یک SE {فناوری المان امن (Secure Element)} ضد دستکاری ذخیره و احراز هویت می کند و داده ها را با یک پردازنده امن تجزیه و تحلیل می کند.
ترکیب سه عملکرد مجزا در یک تراشه به تولیدکنندگان کارت کمک می کند تا تعداد تراشه های مورد نیاز را کاهش دهند و فرآیندهای طراحی کارت را برای کارت های پرداخت بیومتریک بهینه کنند.

samsung smart all in one fingerprint security ic 2

کارت‌های دارای تراشه جدید امکان پرداخت سریع‌تر و مطمئن‌تر را فراهم می‌کنند، چراکه نیاز به وارد کردن پین روی صفحه‌کلید را ندارند. البته فراموش نکنیم که احتمال تراکنش های کلاهبرداری انجام شده، با کارت های سرقت شده نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
داده‌های اثر انگشت رمزگذاری‌شده در یک SE دارای گواهینامه EMVCo و سطح تضمین ارزیابی معیارهای مشترک 6+ (CC EAL 6+) ذخیره می‌شوند. یک الگوریتم اختصاصی شناسایی اثر انگشت همراه با Secure Processor برای تأیید ایمن و دقیق هویت کاربر استفاده می شود. همچنین یک فناوری ضد جعل نیز وجود دارد که از دور زدن کاربران غیرمجاز از سیستم امنیتی از طریق ابزارهایی مانند اثر انگشت مصنوعی جلوگیری می کند.
کنی هان، معاون بازاریابی System LSI در سامسونگ الکترونیکس گفت:
S3B512C ترکیبی از حسگر اثرانگشت و المان امن (SE) و پردازنده امن را به‌اضافه لایه‌ای از احراز هویت و امنیت در کارت‌های پرداخت فراهم می‌کند. این تراشه عمدتاً برای کارت‌های پرداخت طراحی شده است؛ اما می‌تواند در کارت‌هایی مانند کارت شناسایی دانشجویی، کارمندی، کارت عضویت یا دسترسی به ساختمان نیز استفاده شود که به احراز هویت بسیار امن نیاز دارند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ