دانگل جدید موتورولا یکی از مشکلات اصلی Android Auto را حل می کند

موتورولا MA1 اندروید اتو بی سیم را روی واحدهای سر سیمی ارائه می کند.

موتورولا یک دانگل جدید معرفی کرده است که اندروید اتو بی سیم را روی ماشین شما فعال می کند.
آداپتور خودروی بی سیم MA1 موتورولا با همکاری SGW Global توسعه یافته است که دارای یک اتصال وای فای 5 گیگاهرتز برای انتقال سریع رسانه می باشد.
بسیاری از بهترین گوشی‌های اندرویدی در حال حاضر از تجربه بی‌سیم Android Auto پشتیبانی می‌کنند، اما اکثریت قریب به اتفاق هد یونیت‌های داخل خودرو هنوز به اتصالات متصل هستند. اینجاست که دانگل جدید موتورولا وارد می‌شود و پشتیبانی بی‌سیم را به واحد Android Auto فعلی شما که دارای USB فعال است اضافه می‌کند.

Android Auto motorola

موتورولا در نمایشگاه CES 2022 یک آداپتور بی‌سیم خودرو برای اندروید اتو به نام MA1 را معرفی کرد که به رانندگان این امکان را می‌دهد تا بدون کشیدن سیم به سیستم اطلاعات سرگرمی خودروی خود متصل شوند. دانگل جدید با همکاری SGW Global ساخته شد.
دیو کارول، مدیر اجرایی شراکت برندهای استراتژیک در موتورولا، گفت: «موتورولا MA1 هر بار که سوار ماشین می‌شوید، نیازی به وصل کردن تلفن به سیستم اطلاعات سرگرمی خودرویتان را برطرف می‌کند و امکان دسترسی آسان به برنامه‌های ناوبری مورد علاقه‌تان را فراهم می‌کند.
استفاده از دانگل آسان است و با هر هد یونیت داخل خودرویی که از Android Auto سیمی پشتیبانی می‌کند کار می‌کند. می توانید آداپتور MA1 را از طریق USB به ماشین خود متصل کرده و از طریق بلوتوث آن را با گوشی خود جفت کنید. سپس دانگل به شما امکان می‌دهد فایل‌های رسانه‌ای را از طریق یک اتصال Wi-Fi 5 گیگاهرتزی ارسال کنید و نیازی به سیم بین تلفن و هد یونیت شما را از بین می‌برد.
MA1، مانند آداپتورهای ماشین بی‌سیم قبلی مانند Carsifi و AAWireless، یکی از بدترین موارد در مورد Android Auto را برطرف می‌کند و به مالکان خودرو اجازه می‌دهد تا به صورت بی‌سیم به آن دسترسی داشته باشند، بدون اینکه هزینه‌ای را از دست بدهند. در بیشتر موارد، Android Auto بی‌سیم به یک اتصال Wi-Fi گران قیمت نیاز دارد، بنابراین بسیاری از وسایل نقلیه همچنان به اتصالات Android Auto با سیم محدود می‌شوند.
دانگل جدید از 28 ژانویه(8بهمن) با قیمت 89.95 دلار از طریق وب سایت موتورولا ساند در دسترس قرار خواهد گرفت. دستگاه شما باید دارای Android 11 یا بالاتر باشد تا از Android Auto به‌صورت بی‌سیم در یونیت سر خود استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که دانگل اندروید اتو را روی وسایل نقلیه نصب نمی کند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که ماشین شما از قبل آن را دارد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ