پردازنده‌های گرافیکی انویدیا برای لپ‌تاپ‌های سطح پایه معرفی شدند

پردازنده‌های گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2050، GeForce MX570، GeForce MX550 برای لپ‌تاپ‌های سطح پایه معرفی شدند

انویدیا می‌گوید لپ‌تاپ‌های دارای این پردازنده‌های گرافیکی از بهار سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند.
پردازنده‌های گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2050، Nvidia GeForce MX570 و Nvidia GeForce MX550 برای لپ‌تاپ‌های سطح پایه معرفی شده‌اند. انویدیا GeForce RTX 2050 جدید با هدف ارائه انتخابی مقرون به صرفه برای گیمرها و سازندگان است. طبق گفته این شرکت، پیکربندی استاندارد حافظه GPU 4 گیگابایت DDR6 است و عرض رابط حافظه 64 بیتی دارد. دو پردازنده گرافیکی دیگر تقریباً برای یک گردش کاری سریع طراحی شده اند. انویدیا می‌گوید لپ‌تاپ‌های دارای این کارت‌های گرافیکی از بهار سال ۲۰۲۲ در دسترس خواهند بود.

mx

انویدیا گفت که جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی آن، انتخاب‌های بیشتری را به گیمرها و سازندگان می‌دهند. پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2050 افزوده شده به کارت گرافیک های سری 20 این شرکت است. دارای RT Cores، Tensor Cores و Nvidia Encoder برای فعال کردن ویژگی‌هایی مانند ray tracing، Nvidia DLSS، Reflex و Broadcast. انویدیا می‌گوید که GeForce RTX 2050 همچنین برای عمر باتری طولانی و عملکرد عالی، «با فناوری Nvidia Optimus به‌طور یکپارچه کار می‌کند».
طبق گزارش The Verge، Nvidia GeForce RTX 2050 جدید مبتنی بر معماری Ampere GA107 است که در GeForce RTX 3050 استفاده شده است. همچنین با 2048 هسته CUDA، 4 گیگابایت حافظه GDDR6 و یک گذرگاه حافظه 64 بیتی عرضه می شود.
در همین حال، انویدیا GeForce MX570 ادعا می‌شود که سریع‌ترین پردازنده گرافیکی MX این شرکت است که می‌تواند کار و بازی را تسریع کند. دارای هسته‌های CUDA کم مصرف و سرعت حافظه سریع‌تر نسبت به GPUهای قبلی MX است تا ویرایش عکس، ویرایش ویدیو و بازی سریع‌تر را امکان‌پذیر سازد. به همین ترتیب، Nvidia GeForce MX550 همچنین در هنگام ویرایش عکس‌ها و ویدیوها در نرم‌افزارهایی مانند Adobe Lightroom و Premiere Pro، عملکرد و کارایی بهتری ارائه می‌دهد. GeForce MX550 جدید ارتقاء یافته به GeForce MX450 است و با هسته های CUDA بیشتر و سرعت حافظه سریعتر همراه است.
همانطور که گفته شد، لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده‌های گرافیکی انویدیا GeForce RTX 2050، GeForce MX570 و GeForce MX550 در سال 2022 عرضه خواهند شد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ