اتباع برزيل كارت ويزا رمزنگاری شده دريافت مي كنند.

اتباع برزیل کارت رمزنگاری ویزا جدید با توکن دیفای- DeFi، کارت رمزنگاری ویزا جدید دریافت می کنند،که به طورکلی هدف اصلی آن ایجاد سیستمی شفاف و متن‌باز در رابطه با امور مالی است

کاربران علاقه مند به Crypto.com در برزیل باید قبل از دریافت تاییدیه برای دریافت کارت های ویزا کریپتو خود، برای دریافت مجوز اقدام کنند.
صرافی دارایی های دیجیتال مستقر در هنگ کنگ crypto.com صدور کارت های رمزنگاری ویزا برای کاربران خود در برزیل را آغاز کرده است. این شرکت اعلام کرده است که از کاربرانی که برای دریافت کارت ها اقدام می کنند، هیچ هزینه ای برای برداشت ماهانه، سالانه یا خودپرداز دریافت نمی کنند.

 cryptedVisa

برخلاف کارت‌های اعتباری معمولی ویزا که یک خط اعتباری ارائه می‌دهند، این کارت‌های ویزا کریپتو ماهیت پیش‌پرداخت دارند و باید با استفاده از فیات یا ارزهای دیجیتال شارژ شوند. این کارت‌ها می‌توانند تمام توکن‌های پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) ذخیره‌شده در آن‌ها را به ارز بازار مربوطه تبدیل کنند و سپس می‌توانند برای خرید و برداشت از دستگاه خودپرداز استفاده شوند.
این شرکت مبادله دارایی در یک پست وبلاگی با اعلام این گسترش نوشت: «ویزا کارت Crypto.com تا 8 درصد از هزینه‌ها، دسترسی به سالن استراحت فرودگاه LoungeKey و 100 درصد تخفیف اشتراک برای Spotify، Netflix، و Amazon Prime را ارائه می‌کند».
اتباع برزیلی باید پس از درخواست کارت، پروسه تاییدیه را تکمیل کنند. به محض صدور مجوز، کارت مجازی برای کاربران صادر می شود که قبل از ورود کارت فیزیکی قابل استفاده است.
ویزا کارت کریپتو که در حال حاضر در ایالات متحده، اروپا، بریتانیا، کانادا و سنگاپور در دسترس است، احتمالاً در بحبوحه افزایش سرعت پذیرش کریپتو در برزیل وارد می‌شود.
در ماه اکتبر(مهر)، شرکت بزرگ 99 تاکسی برزیل، فروش و خرید بیت کوین را از طریق برنامه کیف پول دیجیتال 99Pay خود امکان پذیر کرد.
در واقع، اوایل این هفته، لوئیزائو گولارت، نماینده پارلمان برزیل، لایحه‌ای را برای قانونی کردن ارز دیجیتال به عنوان نوعی پرداخت برای کارگران در بخش‌های دولتی و خصوصی پیشنهاد کرد.
اگر این لایحه تسویه شود، پس از السالوادور که در ماه سپتامبر(شهريور) این روند را طی کرد، برزیل تنها دومین کشوری خواهد بود که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی تایید کرده است.
در اوایل این هفته، ارزش کلی بازار کریپتو به 3 تریلیون دلار (تقریباً 2,22,79,296 کرور) رسید، طبق تحقیقات


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ