حذف اشیای درون عکس با یک ابزار ساده

آیا تا به حال به ویرایش سریع چیزی یا شخصی از تصویر نیاز داشته اید؟ Cleanup.pictures ابزار رایگان راهی سریع برای حذف اشیا از تصاویر است.

با های فن تک همراه شوید، تا با این ابزار آشنا شوید.
اگر مهارت لازم و وقت کافی برای فتوشاپ را ندارید ابزار Cleanup.pictures کمک شایانی به شما میکند.
فقط کافی است تصویر خود را آپلود کنید و سپس با موس روی شیئی که می‌خواهید از داخل عکس حذف شود، روی چیزی که میخواهید حذف کنید بکشید و با نتایج جالبی روبرو میشوید.
شاید نتابج حاصل مورد قبول طراحان و ویرایشگران حرفه ای نباشد ولی این ابزار به طرز شگفت آوری مناسب و در خور تامل میباشد و جنبه سرگرم کنندگی دارد.
به عکس های زیر که قبل و بعد ویرایش میباشد به‌کمک این ابزار توجه کنید.

Cleanup.pictures 55

Cleanup.pictures 66

به نظر میرسد این ابزار همان تیمی باشد که دمویی از ابزاری را منتشر کرد که به کمک دوربین گوشی هوشمند و فناوری واقعیت قابلیت اسکن هر نوع اشیا در دنیای واقعی اطراف و استفاده از آن در تصاویر نرم افزار های مختلف فراهم میکرد اما در نهایت خبری از آن نشد. کد منبع ابزار جدید این تیم در گیت هاب قرار دارد. قدرت تشخیص و دقت این ابزار خودکار به لطف هوش مصنوعی میباشد.
روش های مبتنی بر یادگیری ماشین در ویرایش عکس اکنون نه تنها در تشخیص سوژه از پس زمینه بلکه در بازسازی و خلق سوژه یا محتوای جدید نیز عمل میکند. و گوگل در هفته گذشته در رویداد ویژه به معرفی گوشی های سری پیکسل 6 به قابلیت Magic Eraser اشاره کرد. ابزار Cleanup.Pictures عملکرد مشابه ی از خود به جا میگذارد و این موضوع نشان میدهدکه چگونه این نوع ابزار میتواند به کالای مصرفی تبدیل و به طور رایج استفاده شود.


درباره ابزارهای ویرایش عکس مبتنی‌ بر هوش مصنوعی نظر شما چیست؟دیدگاه خود را با های فن تک به اشتراک بگذارید.


چاپ