عرضه خودروی لاماری ایما فیس لیفت در تابستان1402!

شرکت خودروسازی آرین موتور قصد دارد لاماری ایما فیس لیفت را تا تابستان سال جاری روانه بازار کند.

 لاماری ایما فیس لیفت

خودروی کراس اوور لاماری ایما یکی از محبوب ترین خودروهای شاسی بلند در ایران به حساب می آید. نام اصلی آن، دانگ‌فنگ فورتینگ T5 Evo است که توسط شرکت آرین پارس موتور مونتاژ می شود. لاماری ایما رقیب خودروی فونیکس تیگو 7 پرو از شرکت مدیران خودرو و KMC 7K از شرکت کرمان موتور است. شایعاتی به تازگی مطرح شد که آرین موتور قصد دارد این خودرو تا اواخر تابستان امسال آماده عرضه کند.

car iran 10

یکی از ویژگی های مهم خودروی جدید، عملکرد فنی خارق العاده آن است. پیشرانه آن نسبت به مدل های مشابه بازار خروجی بهتری دارد و گیربکس دوکلاچه آن نیز باعث شده است تا در شتاب گیری بهتر عمل کند. اما، یک عیب بزرگ دارد و آن کمبود امکانات رفاهی آن است. این کمبود در لاماری ایما مدل فیس لیفت کاملا برطرف شد. به غیر از این، تغییرات ظاهری کمتری نسبت به مدل قبلی دارد بنابراین، تشخیص آن از سایر خودروها کار خیلی سختی نیست.

car iran 11

امکانات جدید لاماری ایما فیس لیفت

امکانات جدیدی که به مدل فیس لیت اضافه شده است شامل: دستیار صوتی، در صندوق برقی، رادار تغییر خط، دوربین 360 درجه و رادار نقطه کور می باشد. به غیر از این، کیسه های هوای بیشتری نسبت به مدل قبلی دارد.

car iran 12

پیشرانه لاماری ایما فیس لیفت

خودروی شاسی بلند لاماری ایما فیس لیفت مدل هیبریدی آن یه یک موتور دوگانه بنزینی- الکتریکی با ظرفیت 1.5 لیتری دارد. این خودرو با نام T5 HEV در سرزمین اصلی خود یعنی، چین عرضه می شود. نسخه هیبریدی آن نسبت به مدل بنزینی قدرت بیشتری دارد اما، قیمت آن گران تر و وزن آن ها بیشتر است. پارس موتور قرار است تا هفته های آینده جزئیات بیشتری از مشخصات فنی آن منتشر کند.

نسخه فول آپشن شاسی بلند لاماری ایما فیس لیفت طبق همان مشخصات قبلی عرضه خواهد شد. این خودرو به پیشرانه از نوع توربو شارژ 1.5 لیتری با قدرت 195 اسب بخار مجهز است. نقش اصلی انتقال قدرت را گیربکس دوکلاچه هفت‌سرعته (Wet) آن بعهده دارد.


چاپ