بوگاتی از آخرین میسترال رودستر با عنوان 16W رونمایی کرد

بوگاتی از خودروی MISTRAL به عنوان آخرین محصول تولیدی این شرکت با موتور هشت لیتری شانزده سیلندری چهار توربو رونمایی کرد. این خودروی اسپرت سوپر رودستر با قدرت ۱۶۰۰ اسب بخار، تنها به تعداد 99 دستگاه ساخته خواهد شد. خودوری میسترال قدرتمندترین نمونه از میان محصولات بوگاتی با موتورهای درون سوز به حساب می آید. برای آشنایی بیشتر با بوگاتی مدل میسترال با های فن تک همراه باشید.

bogati 2
نام میسترال از یک باد جنوبی معروف در فرانسه الهام گرفته شده است. این خودورها آخرین نسل از خودروهایی با سوخت های فسیلی بوگاتی خواهد بود. این شرکت قصد دارد بعد از آن، فقط بر روی تولیدات خودروهای تمام الکتریکی تمرکز کند.
طراحی و استایل بدنه میسترال برگرفته از طراحی های دهه 1930 است و نشانه آن نیز وجود پنجره های جلو کشیده شده و همچنین اسکوپ های هوای دوگانه روی سقف برای خنک کردن موتور می باشد.

bogati 2
برای اولین بار روی درب های خودروی یک بوگاتی W16 از چرم دست دوزی استفاده شد. علاوه بر این، دنده از یک فلز آلومینیومی به همراه تزئینات چوبی و یک صفحه مدرج کهربایی ساخته شده است که «فیل رقصنده» رامبراند بوگاتی را نشان می دهد که روی کاپوت رودستر 41 Royale roadster's یافت می شود. البته نکته اصلی کابین، برداشتن سقف برای شنیدن صدای W16 و چهار توربوشارژر آن در محل کار است.

bogati 1
در قلب میسترال موتور 1577 اسب بخاری با گشتاور 1.600 نیوتن بر متر قرار داده شده است. این همان خروجی موتور+ Super Sport 300 می باشد که در سال 2019 به سرعت 304.773 مایل در ساعت (490.484 کیلومتر بر ساعت) رسید. احتمال دارد هدف بوگاتی از این کار تبدیل شدن به سریع ترین رودستر جهان یک بار دیگر پس از سال 2013 باشد.
احتمالا میسترال به دلیل قدرت 400 اسب بخار بیشتر، سریعتر از مدل ویرون GSV حرکت می کند. بوگاتی تنها 99 دستگاه از میسترال را تولید خواهد کرد و قصد دارد تحویل آن را ازسال 2024 آغاز کند. قیمت پایه میسترال 5 میلیون یورو اعلام شده است.


چاپ