هوندا از نسل سوم خودروهای خودران باری رونمایی کرد!

شرکت خودروسازی هوندا به تازگی از نسل سوم خودروهای خودران باری با قابلیت تشخیص موانع رونمایی کرد.

Honda خودروی خودران

شرکت هوندا این هفته نسل سوم خودروی کار خودران (AWV) خود را به همراه چندین قابلیت جدید از جمله افزایش ظرفیت حمل بار و تشخیص موانع پیشرفته معرفی کرد. این خودروی تمام الکتریکی AWVبا قابلیت برنامه ریزی، از فناوری خودران و پیشرفته برای ساخت یک وسیله نقلیه در محل های صعب العبور طراحی شده است. این خودرو در محل های ساخت و ساز قابل استفاده است و می تواند میزان بهره‌وری نیروی کار را افزایش دهد.

honda نمای پشتی خودروی خودران

نمونه اولیه این خودرو به صورت آزمایشی در یک مرکز ساخت و ساز سلول های خورشیدی در ایالات متحده به کار گرفته شد. این خودرو توانست محموله هایی را به وزن 2000 تن حمل کند. ازویژگی های مهم دیگر آن می توان به قدرت ناوبری بهینه سازی شده آن در مناطقی که سرویس مکان یابی GNSS (سیستم ناوبری ماهواره‌ای جهانی) ضعیف یا قطع شده است، اشاره کرد. این خودرو یک رابط برنامه نویسی ساده مبتنی بر تبلت با قابلیت اتصال ابری دارد. خودرو می تواند در حالت خودکار با سرعت حداکثر10 مایل در ساعت به مدت 10 ساعت بدون وقفه کار کند. شما می توانید این خود را در نمایشگاه CONEXPO-CON/AGG 2023 لاس وگاس که در تاریخ 14 تا 18 مارس برگزار می شود، مشاهده کنید.

honda 3

هوندا درباره ی این خودرو گفت: "ما در حال توسعه پلت فرم AWV هستیم اما، با شرکای تجاری و شرکت هایی که علاقه دارند خودروی جدید را در محل کارشان آزمایش کنند، همکاری می کنیم. به نظر ما هوندا AWV می‌تواند به تیم‌های ساخت‌وساز کمک زیادی کند و در عین حال باعث افزایش کارایی و ایمنی در محل کار شود". جیسون ونبورن، مدیر مهندسی سیستم در شرکت آمریکایی هوندا موتور، گفت: " هدف ما این است که با تکیه بر چندین دهه تجربه موفق در زمینه توسعه فناوری حمل ونقل ایمن و پاک بتوانیم مشکلاتی مانند کمبود نیروی کار و ایمنی را حل کنیم."

 


چاپ