خودروی برقی جدید vinfast آماده عرضه در ایالات متحده

خودروی برقی جدید vinfast یکی از جالب ترین محصولاتی است که در نمایشگاه CES 2023عرضه شد.

ces2023 نمایشگاه

شرکت خودروسازی VinFast یک شرکت ویتنامی است که در نوامبر سال قبل، اولین خودروی خود را در ایالات متحده برای فروش عرضه کرد. در حال حاضر این شرکت مشغول برنامه ریزی برای عرضه انبوه خودروهای جدید خود در سال جدید است. برای آشنایی بیشتر با این خودروی جدید با ما همراه باشید.

VinFast VF7

شرکت VinFast در ایالات متحده خیلی شناخته شده نباشد، اما در حقیقت یکی از خودروسازان بزرگ ویتنام محسوب می شود. مطمئناً تجربه تولید در مقیاس بزرگ را ندارد، اما برخلاف سایر خودروسازان برقی فقط به طراحی بسنده نکرده است. خودروهای کراس اوور مدل VinFast VF8 و VF9 SUV از محصولات قبلی این سازنده بودند. اما تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مدل های کوچکتر آن VF6 و VF7 منتشر نشده است.

خودروی برقی مدل VinFast VF6

VinFast VF6 مدل جدیدی است که به تازگی توسط شرکت سازنده رو نمایی شده است. یک خودروی کوچک و جمع وجور. این خودرو در دو نوع VF6 Eco و VF6 Plus عرضه شد. برد مدل ECO حداکثر 248 مایل است و مدل پلاس آن 237 مایل برد دارد که عملکرد بهتری را نسبت به نسخه پایه ارائه می دهد.

VF6 مانند سایر خودروهایVinFast، هوشمند سازی شده است. این خودروها به قابلیت های کمک بزرگراه سطح 2، حفظ حرکت در بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی مجهز هستند. این‌ها ویژگی هایی هستند که ما از خودروهای الکتریکی در سال 2022 انتظار داشتیم، اما دیدن آن ها باز هم مایه خوشحالی است.

 خودروی برقی در ces2023 نمایشگاه
طراحی داخلی

خودرویVinFast VF6 مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی است که در نگاه اول ما را به یاد خودروهای تسلا می اندازد. این خودرو علاوه بر این، از خصوصیت CarPlay و Android Auto پشتیبانی می کند که خیلی کاربردی است.

اتومبیل VinFast VF6 شاید از لحاظ طراحی خیلی شیک نباشد اما قیمت آن ارزان است. به گفته این شرکت، ثبت سفارش این خودروها از ماه مارس برای مشتریان آمریکایی باز خواهد شد و پیش بینی می شود خودرها تا پایان سال به آن ها تحویل داده شود.


VinFast VF7 از نظر اندازه نسبت به VF9 کوچکتر است. مدل Eco قادر است حداکثر مسافت 280 مایلی را در یک ساعت طی کند اما، در حالی که مدل قدرتمندتر پلاس می تواند 268 مایل را طی کند. مدل پلاس قدرتمندتر است و تنها مدلی است که مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک است. پلاس مانند مدل VF6 دارای سیستم کمک راننده هوشمند، نمایشگر بزرگ و سیستم سرگرمی VinFast می باشد.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید.


چاپ