خودرو قدرتمند فورد با نام موستانگ Mach-E(ویدئو)

موستانگ‌ها خودروهای اسپرتی با طراحی زومی هستند، البته فورد همیشه با مدل‌های پرفورمنس، شهرت موستانگ را به خاطر سرعت تقویت می‌کند.

و اما اکنون های فن تک خودرو قدرتمند جدید فورد را جهت بررسی در این مطلب ارائه می دهد. ماشین بازان عزیز اگر به دنبال یک خودرو با سرعت خاص هستید ،مترجم پیشنهاد می کند این مقاله را از دست ندهید.
موستانگ Mach-E الکتریکی، یک GT است. GT یک نام افسانه‌ای موستانگ است، نامی که پیش از شلبیس، ماخ 1، باس 302، بولیت، SVO، SVT و مدل‌های مختلف هات‌راد دیگر ساخته شده است، با این اوصاف به نظر می‌رسد مناسب است که شاسی‌بلند کراس اوور EV فورد با نشان موستانگ دوباره به خیابان ها باز گردد.
GT دارای بسته باتری 91 کیلووات ساعتی است که مسافت تخمینی مسافت 270 مایلی را با یک بار شارژ فراهم می کند. این تخمین به خوبی انجام شده است، چراکه در حین رانندگی با سرعت تند بزرگراه را با بردی معادل 260 مایل طی میکند، به نحوی که باعث می شودکامپیوتر خودرو مسافت 200 مایلی را پیش بینی کند.
Mach-E GT با عملکرد بالا در تنها 3.8 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد، در حالی که نسخه حتی سریعتر GT Performance این زمان را به 3.5 کاهش می دهد.

DSC 0047 1536x1024

موتورهای الکتریکی GT در هر دو نسخه 480 اسب بخار قدرت تولید می کنند و تست معمولی GT I با وزن 600 پوند فوت است.
GT سریعتر از ماشین های کوچکتر Mach-E است که زمان شتاب 60 مایل در ساعت آن از 6.1 ثانیه تا 4.8 ثانیه متغیر است. استانداردها در حال تغییر هستند، (به نظر مترجم هر چیزی که سرعت بیشتر از 8.0 ثانیه باشد، همچنان به‌عنوان سریع‌ترین خودرو قابل قبول است.)
Mach-Eهای غیر GT ممکن است با همان باتری 376 سلولی و برد طولانی این خودروی آزمایشی مجهز شوند، یا می توانند بسته باتری 288 سلولی 70 کیلووات ساعتی ارزان قیمت تر را داشته باشند. طبق گفته EPA، در پیکربندی تمام چرخ محرک، این می‌تواند مسافت رانندگی تخمینی ۲۲۴ مایل را ایجاد کند، در حالی که بسته بزرگ‌تر GT می‌تواند ۳۱۴ مایل را طی کند.
رانندگانی که مدل‌های پرفورمنس مانند GT را انتخاب می‌کنند، معمولاً به هندلینگ شفاف، پاسخ‌گو و GT ارزش می‌دهند. آن‌ها همچنین معمولاً مایلند سواری سخت‌تری را که ناشی از رانندگی با فنرهای سفت‌تر، دمپرها و میله‌های ضد نوسان است، در جاده ها داشته باشند.(شاید رانندگی نرمی نباشد اما باز هم به نظر عالی تر از کوییک و.. است)
این مشکل سفتی توسط چرخ‌های 20 اینچی شیک GT که وزن آن‌ها به برد رانندگی کمتر کمک می‌کند، بزرگ‌تر می‌شود. چرخ‌های 18 اینچی مدل کالیفرنیا Route 1 یکی از دلایل برد طولانی‌تر آن نسخه است و سواری نرم‌تر آن مایل‌های اضافی را راحت‌تر خواهد کرد و اینگونه رانندگان از یک سواری نرم لذت خواهند برد.
آخرین بار Popular Science یک سال پیش با ماشین Mach-E رانندگی کرد، فورد سیستم کمک راننده سطح 2 BlueCruise خود را راه اندازی کرده است. این به راننده این امکان را می دهد که ماشین را در حالی که دستانش بر روی فرمان نیست، هدایت کند، و تنها به جاده چشم بدوزد. برخلاف خودروهای تسلا، منبع ویدیوهای یوتیوب که «رانندگان» را در حال سوار شدن بر صندلی عقب در حالی که کنترل‌های خودرو را بدون نظارت رها می‌کنند، به تصویر می‌کشند، اگر راننده به جلو نگاه نکند، سیستم بلوکروز Mach-E از کار می‌افتد.
البته در ترافیک سنگین و توقف و حرکت در بزرگراه، این سیستم عملکرد خوبی دارد و بخشی از بار این رانندگی را از دوش راننده می‌گیرد. فورد همچنین قصد دارد 130000 مایل جاده‌هایی را که BlueCruise می‌تواند در آن‌ها کار کند (آنها این مناطق آبی نامیده می‌شوند) را با به‌روزرسانی‌هایی در طول زمان گسترش دهد.
مانند همه Mach-E ها، GT دارای یک صفحه نمایش مرکزی بزرگ برای اهداف سرگرمی اطلاعاتی است. دستگیره ولوم فیزیکی چسب روی نوآورانه فورد راه حلی عالی برای کنترل صدا در سیستم صفحه نمایش لمسی ارائه می دهد.
ماشین با قیمت 64800 دلاری Mach-E GT به چرخ‌های آلومینیومی 20 اینچی، سقف شیشه‌ای پانوراما ثابت (1300 دلار) و پ کمک راننده فورد بلوکروز (1900 دلار) به Co-Pilot360 فورد مجهز می باشد.

های فن تک از شما دعوت می کند برای دیدن ویدیو مهیج این خودرو زیبا و قدرتمند به اینستاگرام مراجعه کنید

و در نهایت نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ