ب ام و M4 G8X با 602 اسب بخار قدرت رونمایی شد(گالری تصاویر)

M4 - ب ام و M4 G8X یک ماشین با عملکرد قوی در فرم استاندارد است، کهAC Schnitzer«یک شرکت تیونینگ شخص ثالث مستقر» تصمیم گرفته است. تا این عملکرد را به سطح بعدی ارتقا دهد.

با ارتقاءهای موجود در G83 M4 Convertible و G82 Coupe، این تیونر« بخشی از گیرنده رادیویی است که سیگنال الکتریکی در فرکانس‌های رادیویی (RF) را از آنتن گرفته و پس از تقویت اولیه، آن را به سیگنالی در فرکانسی معین فرکانس میانی، IF تبدیل می‌کند که قابل استفاده برای پردازش‌های آتی باشد.» مجموعه ای از ارتقاء را برای بهبود زیبایی و عملکرد ارائه می دهد.
AC Schnitzer هنوز هیچ گونه ارتقاء سخت افزاری موتور را توسعه نداده است، اما میتواند مقداری نیروی اضافی را آزاد کند. بالاتر از 99 اسب بخار و 74 پوند فوت نسبت به استاندارد M4 Competition، قوی‌ترین لحن ECU این شرکت، خروجی را به 602 اسب‌بخار و گشتاور 553 پوند فوت افزایش می‌دهد. ابا این تفاسیر انتظار کاهش 3.9 ثانیه‌ای 0-62 مایل بر ساعت از کارخانه را خواهیم داشت، که این یک پیشرفت جزئی در حداکثر سرعت 180 مایل در ساعت محسوب می شود.

AC Schnitzer BMW M4 2

علاوه بر خروجی بالابر، AC Schnitzer سیستم تعلیق کویل اور RS جدید خود را برای بهبود پایداری در سرعت بالا و کاهش ارتفاع سواری تا 40 میلی متر در جلو و عقب ارائه می کند، یک کیت فنری نیز در دسترس است که ارتفاع سواری را تا 20 میلی متر کاهش می دهد.
همچنین گفته شده است که تعدادی از اجزای آیرودینامیکی« شاخه‌ای از دینامیک گازهاو در حالت کلی‌تر دینامیک سیّالات است که به بررسی رفتار جریان هوا و اثر آن بر اجسام متحرک می‌پردازد.»عملکرد را بهبود می بخشد، با یک اسپلیتر جلوی جدید « دستگاهی است که در سیستم ADSL، سیگنال‌های صوتی (Voice) و دیتا (Data) را روی خط تلفن تفکیک می‌کند.اسپلیتر در لغت به معنای جدا کننده میباشد .» که ادعا می کند نیروی رو به پایین 40 کیلوگرم در سرعت 124 مایل در ساعت افزایش می یابد و یک بال عقب آن را تا 70 کیلوگرم در کوپه افزایش می دهد. کاناردهای جلو« در صنعت هوانوردی به بالچه‌های کوچکی گفته می‌شود که جلوتر از بال اصلی هواپیما و در دو طرف دماغه نصب می‌شوند.»، درج‌های کاپوت، دامن جانبی برجسته‌تر و اسپویلر« قطعه ای است که بر روی خودرو نصب می شود تا سرعت خودرو بیشتر شود. خودرو در سرعت بالا پایدارتر عمل می کند.» عقب کوچک‌تر نیز موجود است. یک دیفیوزر فیبر کربنی بازطراحی شده فقط برای کانورتیبل« خودرو با سقف جمع‌شونده» نیز برای این خودرو طراحی شده است .
چرخ‌های ۲۰ اینچی سبک‌وزن AC3 و AC1 نیز در لیست آپشن‌های این خودرو جذاب قرار دارند که در رنگ‌های مشکی براق و انواع روکش‌های الماسی موجود است ، این چرخ‌ها در لاستیک‌های ۲۸۵ بخش جلو و ۲۹۵ بخش عقب برای کشش بهتر پیچیده شده‌اند.
در فضای داخلی کاربران با یک فرمان اصلاح‌شده با چرم Nappa سوراخ‌دار و آلکانترای مشکی با دوخت خاکستری با کنتراست و نشانگر ساعت 12 که آن را از یک دستگاه معمولی M Performance متمایز می‌کند، روبرو خواهند شد. البته قابل ذکر است پدال‌های تعویض دنده، پدال‌ها و غیره آلومینیومی نیز با هزینه اضافی در دسترس قرار می گیرند.

های فن تک شما را به تماشای تصاویر این خودرو جذاب دعوت میکند.



چاپ