سرمایه گذاری پورشه نیم میلیارد یورو برای خودروهای برقی (گالری تصاویر)

دومین کارخانه تولید خودروهای برقی در کنار تأسیساتی که تایکان را می سازد، شرکت پورشه خواهد بود که های فن تک آن را به شما معرفی میکند، با ما همراه باشید.

نمی توان انکار کرد که نسل فعلی پورشه 718 باکستر و کیمن خودروهای اسپورت بسیار خوبی هستند، اما پورشه هرگز شرکتی نیست که به افتخارات خود استراحت دهد و همیشه در حال فعالیت برای توسعه نمونه های بهتر است. پورشه در حال حاضر پول بسیاری را برای تأسیساتی که در حال توسعه آن است سرازیر کردهاست، که این امکان فراهم شود تا قبل از تغییر برنامه‌ریزی‌شده به برق کامل باتری برای هر دو مدل، به تولید خودروهای برقی تبدیل شوند.

porsche mission r 00003

نیم میلیارد یورو (تقریباً 565،380،000 دلار) مبلغی ست که برای این توسعه هزینه خواهد شد( به نظر ترجم ؛ مبلغ کمی نخواهد بود و حتمی با دیدن این مبلغ آجیر تعجب در مغزتان به صدا درآمده است. چراکه این مبلغ در ایران برای مردم دست نیافتنی است!)، این برند زمانی که کارخانه تایکان را ساخت، قبلاً روی ساخت خودروهای برقی سرمایه گذاری زیادی کرده بود، اما این یک گام فراتر می رود و نشان دهنده پیشرفت واقعی در هدف اعلام شده این برند است که حدود یک سوم فروش آن از خودروهای برقی تا سال 2025 و دو سوم آن حاصل شود. تا پایان 2030.
تولید جایگزین‌های 718 الکتریکی – که بر اساس کانسپت فوق‌العاده Mission R ساخته شده‌اند – قرار است در سال 2023 آغاز شود، به این معنی که احتمالاً امسال منتظر معرفی هر دو Boxster و Cayman هستیم. ما همچنین انتظار داریم که نسل بعدی Macan – همچنین برقی – در سال 2023 معرفی شود، بنابراین اگر از طرفداران خودروهای برقی هستید که کاملاً قانون رانندگی را دارند، سال آینده بسیار عالی خواهد بود.
اگر مشتاقانه منتظر یک خودرو 911 برقی هستید، بهتر کمی منتظر بمانید زیرا برای پورشه زمان می برد که پرچمدار خودرو برقی خود را توسعه دهد، البته تا زمانی که همه چیز در خط اول تولید، برقی نشود. این بدان معناست که این شرکت خطوط تولید خود را برای ساخت مدل‌های احتراق داخلی در کنار مدل‌های الکتریکی توسعه می‌دهد، بنابراین امیدواریم انتقال کامل نهایی به نیروی الکتریکی، زیبا و بدون مشکل باشد.


های فن تک شما را به تماشای تصاویر این خودرو جذاب دعوت میکند.


چاپ