KTM از نسخه جاده ای X-Bow GT2 Racer پرده برداری می کند

KTM X-Bow GTX که در سال 2020 به عنوان یک اسباب‌بازی گران‌قیمت پیست بر اساس خودروی مسابقه‌ای GT2 معرفی شد، طبق گزارش‌ها، نسخه‌ای برای جاده‌ها را به رخ خواهد کشید.

به گفته اتوکار، این مدل در تعداد محدودی با موتور پنج سیلندر آئودی RS3 به اشتراک گذاشته خواهد شد و به همراه سایر همراهانش که فقط برای پیست حرکت می کنند، عرضه خواهد شد.

KTM X Bow GTX

این مدل بر اساس همان شاسی فیبر کربنی مونوکوک مورد استفاده در تمامی نسخه های قبلی X-Bow که تنها 80 کیلوگرم (176 پوند) وزن دارد، ساخته می شود. این طراحی احتمالاً شبیه GTX/GT2 با ویژگی‌های سوپراسپرت‌مانند و حفظ درب سایبان فیبر کربنی است. با توجه به تجهیزات اضافی مورد نیاز برای استفاده قانونی در خیابان، انتظار می‌رود X-Bow جدید کمی بیشتر از 1048 کیلوگرم (2310 پوند) مسابقه GT2 وزن داشته باشد، با این حال، همچنان بسیار سبک خواهد بود.
موتور 5 سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژر از آئودی RS3 می آید، اما برای تولید قدرت بیشتر، تیونینگ خاصی دریافت کرده است. به طور دقیق تر، این آسیاب در GTX 523 اسب بخار (390 کیلووات / 530 اسب بخار) و در موتور مسابقه GT2 تا 600 اسب بخار (447 کیلووات / 608 اسب بخار) قدرت تولید می کند. اگرچه مطمئن نیستیم که در نسخه قانونی جاده‌ای چقدر سود خواهد داشت، احتمالاً برای ارائه ارقام شتاب شدید بیش از اندازه کافی خواهد بود. مانند نسل های قبلی خود، نیرو از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته متوالی با کمک دیفرانسیل لغزش محدود به چرخ های عقب منتقل می شود.
در حالی که مدل X-Bow GTX/GT2 اسپارتی و متمرکز بر عملکرد است، می‌تواند تنظیمات نرم‌تری را برای سیستم تعلیق قابل تنظیم که دارای دامپرهای مسابقه‌ای Sachs است، به‌علاوه امکانات رفاهی موجود در داخل کابین مانند صندلی‌های سطلی مختلف و صدای بهتر، ارائه کند. مواد عایق
از سال 2008، KTM بیش از 1300 دستگاه X-Bow از جمله X-Bow R، X-Bow GT، X-Bow GT4 و غیره ساخته است. این شرکت اتریشی به تولید حداکثر 100 وسیله نقلیه در سال ادامه خواهد داد و انحصار خود را حفظ خواهد کرد. رقبای X-Bow جدید شامل رادیکال رپچر، دالارا استرادیل، بی سی مونو و کاترهام 620 آر می شوند. ما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت نداریم، اما GTX فقط آهنگی از 230000 یورو (259795 دلار) قبل از مالیات در اروپا شروع می شود.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ