خودرو اوپل مانتا هدیه کریسمس(گالری تصاویر)

اوپل امسالی برای کریسمس از خودروی زیبایی Opel Manta GSe ElektroMOD رونمایی کرد.

نسبت‌های سنتی این خودروی برقی جدید، ماشین Manta A، که یک کوپه کلاسیک دهه 1970 بود را به یاد می‌آورد، که اکنون به قلب الکتریکی مجهز شده است. و با یک موتور الکتریکی 108 کیلوواتی و 147 اسب بخار، قدرتمندتر از همیشه است.
مانتای تجدید شده بسیار شبیه به نسخه اصلی، چراکه طرح دیفرانسیل عقب خود را حفظ کرده و حتی گیربکس چهار سرعته دستی را نیز دارا میباشد ( به نظر مترجم بسیار جالب است!تلفیق سنتی و مدرن با هم)
با این حال، برخی از ویژگی‌های کاملاً جدید را در این خودرو وجود دارد که حس فوق‌العاده مدرنی را به راننده آن می‌دهد.

Opel Manta GSe ElektroMOD

در فضای داخلی اکنون یک صفحه نمایش 2 اینچی و 10 اینچی برای پنل ابزار و سیستم سرگرمی وجود دارد. به علاوه، جعبه بلوتوث مارشال برای کنترل آهنگ ها در هنگام رانندگی یک ویژگی دیگری است که به این خودرو نمای مدرن داخلی می دهد.
و اما فضای بیرونی مانتا ،اکنون با جلو پنجره اصلی و یک صفحه نمایش دیجیتال است که "Pixel-Vizor" نامیده می شود. به این ترتیب، ماشین می تواند با جهان ارتباط برقرار کند و صحبت کند!
شما هم مانند ما (های فن تکی ها) متعجب شدید!!! خودرویی که توان صحبت کردن دارد و خود را معرفی میکند!«من یک ElektroMOD هستم»، «قلب آلمانی من ELEKTRified شده است!»
متأسفانه، اوپل قصد فروش مانتای برقی را ندارد، و تنها قصد خودنمایی از توانمندی های خود در صنعت خودروسازی رادارد.
اگر تمایل دارید ویدیوی این خودروی اوپل با روکش الکترونیکی را ببینید و بدانید دقیقا چیست؟ به اینستاگرام های فن تک مراجعه کنید.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید

چاپ