تحویل تسلا سایبرتراک در سال 2023

مشتریان تسلا Cybertruck -سایبرتراک که امیدوار بودند امسال  در بزرگراه ها با پیکاپ آینده نگرانه خود رانندگی کنند، ممکن است حداقل تا سال 2023(زمستان1400) به این خودرو دست پیدا نکنند.

یک منبع  به رویترز گفت که تولید اولیه در حال حاضر برای سه ماهه اول سال آینده هدف گذاری شده است.
در صفحه‌ی مربوط به سایبرتراک در وب‌سایت تسلا  عبارت «با نزدیک‌شدن به زمان تولید سایبرتراک در ۲۰۲۲، می‌توانید تنظیمات خودرو خود را تکمیل کنید» حذف شده و به عبارت «با نزدیک‌شدن به زمان تولید سایبرتراک، می‌توانید تنظیمات خودرو خود را تکمیل کنید» تغییر یافته است.

teslakhodro

انتظار می‌رفت تسلا تا پایان سال 2021 تولید کامل سایبرتراک تمام الکتریکی را آغاز کند، اما در ماه اوت این تاریخ به اوایل سال 2022 منتقل شد.
اگرچه منبع رویترز به تغییرات طراحی خودرو اشاره می کند، ولی ممکن است کمبود تراشه جهانی بر تولید تأثیر بگذارد - چیزی که ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا در ماه نوامبر(آبان) در توییتی به آن اشاره کرد - در حالی که مشکلات کارخانه تگزاس که وظیفه ساخت سایبرتراک را بر عهده دارد نیز می‌تواند عاملی برای موضوع باشد.
اکنون همه توجه ها به فراخوان درآمد تسلا در 26 ژانویه(6بهمن) است، جایی که انتظار می‌رود ماسک نقشه راه محصول به‌روزرسانی‌شده‌ای را برای این خودروساز ارائه کند.
بیش از یک میلیون مشتری منتظر هستند
طبق تخمین زده شده، تسلا بیش از یک میلیون پیش سفارش برای Cybertruck دریافت کرده است، و در حال حاضر، از مشتریان خواسته شده، تا مبلغ 100 دلار ودیعه قابل استرداد را برای جایگاه خود در صف پرداخت کنند، این در حالی است که فروشگاه آنلاین تسلا همچنان سفارشات را می پذیرد.
ایلان ماسک تابستان گذشته گفت که طراحی پیکاپ تسلا به‌گونه‌ای است که به‌نظر می‌رسد این خودرو را بیگانگان آینده ساخته‌اند و طراحی عجیب و غریب آن به این معنی است که احتمال این وجود دارد که Cybertruck فروش موفقیت آمیزی نداشته باشد.
اما اکنون با توجه به ظاهر عجیب طراحی شد، افزایش مدت زمان عرضه این خودروی عجیب، باعث شده است برخی از مشتریان منصرف شوند، چراکه زمان عرضه‌ی پیکاپ‌های الکتریکی خودروسازان رقیب از سایبرتراک کوتاه‌تر است و همین امر ممکن است مشتریان تسلا را برای خرید این خودرو‌ها وسوسه کند.
تسلا سایبرتراک را اینگونه توصیف می‌کند که «کارایی بهتری نسبت به یک کامیون، با عملکرد بیشتر نسبت به یک خودروی اسپرت دارد».
این پیکاپ الکتریکی در سه نسخه با قیمتی بین 39900 تا 69900 دلار بسته به ویژگی هایی مانند تعداد موتورهای الکتریکی، ظرفیت یدک کشی و برد در دسترس قرار خواهد گرفت


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ