BMW یک خودروی الکتریکی پلاگین هیبریدی (گالری تصاویر)

بی ام و خودروی مفهومی هیبریدی جدید خود را به نمایش می گذارد، BMW XM سال آینده تولید خود را در کارولینای جنوبی آغاز خواهد کرد

این شرکت اعلام کرد که BMW یک خودروی الکتریکی پلاگین هیبریدی مفهومی جدید را معرفی کرده است که اولین خودرو در کلاس M خود است که موتور الکتریکی دریافت می کند. به گفته این شرکت، BMW XM از اواخر سال 2022 در کارخانه اسپارتانبورگ، کارولینای جنوبی، تولید خواهد شد

BMW XM مفهومی دارای یک موتور V8 است که با یک موتور الکتریکی ترکیب شده است تا 750 اسب بخار قدرت و 737 فوت پوند گشتاور را ارائه دهد. جی هنسون، سخنگوی بی‌ام‌و در ایمیلی به The Verge توضیح داد که اگرچه نسخه تولیدی XM دارای موتور V8 همراه با سیستم هیبریدی پلاگین خواهد بود، «ارقام اسب بخار و گشتاور باید در حال حاضر مقدماتی در نظر گرفته شود».
این شرکت گفت طراحی غیرمعمول قسمت جلویی، با دو دهانه بزرگ به شکل سوراخ بینی، مسیر جدیدی را برای وسایل نقلیه لوکس آینده خود نشان می دهد که شامل یک نسخه نورانی از مشبک مشکی مشکی مشکی آن می شود.
هانسون گفت که فضای داخلی دارای "چرمی با ظاهر قدیمی" با صفحه نمایش خمیده است که صفحه ابزار و نمایشگر اطلاعات سرگرمی را در یک طرح واحد ترکیب می کند. فرانسیسکو ون میل، مدیرعامل BMW M در بیانیه‌ای گفت که XM مفهومی "نماینده تصور مجدد کامل از بخش خودروهای با کارایی بالا است."
این شرکت جزئیاتی در مورد هزینه این وسیله نقلیه ارائه نکرده است.
در حالی که XM یک وسیله نقلیه تمام الکتریکی نیست، BMW به سمت آینده ای برقی حرکت می کند: این شرکت در اوایل سال جاری اعلام کرد که انتظار دارد تا سال 2030 50 درصد از وسایل نقلیه جدید خود کاملاً برقی باشند. این شرکت در حال توسعه نسخه های تمام الکتریکی خود نیز است.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ