شیائومی در دنیای خودروهای الکتریکی

شیائومی می‌خواهد یک بازیگر اصلی در دنیای خودروهای برقی باشد.چراکه کارخانه آتی EV شیائومی سالانه 300000 خودرو تولید خواهد کرد.

.به گزارش رویترز، آژانس توسعه اقتصادی Beijing E-Town تایید کرده است که شیائومی یک کارخانه خودروهای برقی در این شهر خواهد ساخت که قادر به تولید حداکثر 300000 خودرو در سال است. این کارخانه در دو فاز ساخته می شود و تولید انبوه آن در سال 2024 آغاز می شود.
این آژانس همچنین گفت که این شرکت همچنین دفتر مرکزی، بخش تحقیقات و فروش خود را در پکن راه اندازی خواهد کرد. شیائومی در حال حاضر قصد دارد از فروشگاه های خرده فروشی خود برای کمک به فروش خودرو استفاده کند.

Xiaomi auto 1024x586

هنوز ناشناخته های زیادی برای استراتژی خودروی شیائومی وجود دارد، از جمله مدل های اولیه و توسعه بین المللی که هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. این برند موفق فناوری، انتظار دارد در مدت 10 سال معادل 10 میلیارد دلار در بخش خودروهای برقی سرمایه‌گذاری کند، اما جزئیات زیادی به اشتراک نگذاشته است. به نظر می رسد طی این گزارشات، شیائومی قصد دارد به یک تولیدکننده برق الکتریکی اصلی در صنعت خودرو برقی تبدیل شود که نه تنها با رقبای چینی مانند Nio و Xpeng، بلکه با خودروسازان خارجی مهم مانند تسلا رقابت کند.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ