ثبت اپلیکیشن علامت تجاری در هند برای خودروهای الکتریکی

وان پلاس، اوپو، پوکو، ریلمی، ویوو به دنبال ثبت اپلیکیشن علامت تجاری در هند برای خودروهای الکتریکی هستند.

علائم تجاری برای اتومبیل های خودران، قایق ها، هواپیماهای بدون سرنشین، اسکوترهای خود متعادل کننده و موارد دیگر هستند.
گفته می‌شود که OnePlus، Oppo، Poco، Realme و Vivo برای علامت‌های تجاری خودروهای الکتریکی (EVs) در هند درخواست داده‌اند. اسکرین‌شات‌هایی از برنامه‌های علامت تجاری، که توسط یک کارشناس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد که برخی از برنامه‌ها تایید شده‌اند، در حالی که ممکن است برخی با آنها مخالفت یا اعتراض داشته باشند.
اما حدس زده می‌شود که این شرکت‌ها تلاش خواهند کرد دوباره برای علائم تجاری درخواست دهند.
با این حال، علائم تجاری دسته خودروهای الکتریکی را که شرکت‌های تابعه BBK Electronics در حال توسعه آن هستند، نشان نمی‌دهند
Tipster Debayan Roy یکی از افشاگران توییتری ، اپلیکیشن‌های علامت تجاری ثبت ‌شده توسط شرکت‌های تابعه BBK Electronics، OnePlus، Oppo، Realme، vivo و Poco را به اشتراک گذاشته است.

 electric5555

برنامه های کاربردی علامت تجاری برای خودروهای الکتریکی است، که گفته می شود این غول های فناوری در حال توسعه هستند. با این حال، اکثر این علائم تجاری یا با مخالفت یا اعتراض روبرو شده اند، در حالی که تنها علامت تجاری ریلمی- Realme ثبت شده است.
علائم تجاری به اشتراک گذاشته شده مربوط به اتومبیل های بدون راننده (خودروهای خودران)، قایق ها، اسکوترها و وسایل نقلیه کنترل از راه دور، چرخ دستی ها، لاستیک ها، پهپادهای غیرنظامی و دستگاه های ضد سرقت است. علائم تجاری این غول های فناوری چینی در اوایل سال جاری ثبت شده اند و همچنین به سال 2018 باز می گردند. آنها در کلاس 12 ثبت شده اند.
وان پلاس علامت تجاری کلمات OnePlus Life را ثبت کرده است. این هیچ بینشی در مورد محصول یا محصولاتی که در حال برنامه ریزی برای عرضه در بخش وسایل نقلیه متنوع است، نمی دهد. علامت تجاری ثبت شده توسط Realme برای کلمات Realme TechLife و TL دستگاه است.
این در حالی اتفاق می‌افتد که تولیدکنندگان چینی در حال تقویت تحقیق و توسعه خود در صنعت خودروهای الکتریکی هستند. به تازگی، Xpeng، سازنده خودروهای برقی چینی، وسایل نقلیه پرنده خود را که می توانند در جاده های عمومی نیز رانندگی کنند، به نمایش گذاشت. گفته می‌شود این خودروی پرنده که توسط زیرمجموعه Xpeng HT Aero ساخته شده است، در سال 2024 رونمایی می‌شود. این شرکت همچنین قول داده است که خودروی پرنده او را به چندین اقدامات ایمنی مجهز کند.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ