کراس اور تمام برقی ام‌ جی(گالری تصاویر) ZS به اروپا صادر میشود.

جدیدترین محصول الکتریکی ام‌جی،توان پیمایش حدود ۴۴۰ کیلومتر خواهد داشت، این محصول چینی به کشورهایی اروپایی همچون انگلیس و نروژ صادر خواهد میشود.

در ابتدا بهتر است بیشتر با این تولید کننده خودرو برقی چینی آشنا شویم، سایک‌موتورز از گروه‌های صنعتی و تجاری بزرگ فعال در صنعت خودروسازی چین شناخته می‌شود. ام‌جی نیز یکی از برندهای زیرمجموعه سایک است که البته بیشترِ محصولاتش را در چین تولید و عرضه می‌کند. ولی مساله قابل توجه این است که، بسیاری از موارد مرتبط با مهندسی و طراحی خودروهای ام‌جی در بریتانیا انجام می‌شود؛ ولی خب تولید قطعات و مونتاژ خودرو درکارخانه‌های چین انجام میشود.
پس از اولین عرضه ZS مجهز به ICE ، MG Motors نسخه تمام برقی ZS را معرفی کرد که دارای ظاهری بدون مشبک ، اطلاعات سرگرمی جدید و گزینه بسته بزرگتر باتری برای برد بیشتر است.
MG ZS EV اولین بار در سال 2018 ظاهر شد و به لطف قیمت رقابتی آن به سرعت محبوب شد. این مدل فیس لیفت در ماه نوامبر به نمایندگی های فروش می رسد تا به این کراسو اور برقی برای خریداران اروپایی جذابیت بیشتری بدهد.
از نظر طراحی، ZS EV مدل2022در نمای رو‌به‌رو، چرا‌غ‌های جدید با نوار LED روشنایی روز نصب است؛ درحالی‌که با هدف بهبود آیرودینامیک ZS، جلوپنجره و مه‌شکن‌های طرفین سپر حذف شده‌اند. سپرهای جلو و عقب مدل ۲۰۲۲ نیز تغییر کرده‌اند و در نمای داخلی هم، نمایشگر تبلت‌شکل ۱۰٫۲ اینچی با بهبود رابط‌های گرافیکی و سیستم‌های سرگرمی به امکانات خودرو اضافه شده‌ است.

 

2022 MG ZS EV facelift 6

با کنار گذاشتن به روز رسانی های بصری و تکنولوژیکی، مهمترین تغییر مربوط به بسته جدید باتری بزرگتر 72 کیلووات ساعتی است که برد WLTP 273 مایل (439 کیلومتر) را ارائه می دهد. در سال 2022 ، MG یک نسخه ارزان تر با بسته باتری 51 کیلووات ساعتی کوچکتر را ارائه می دهد که برد 198 مایل (319 کیلومتر) می باشد.
هر دوی این رتبه بندی ها در مقایسه با MG ZS EV پیش فیس لیفت شده که دارای باتری حتی کوچکتر 44.5 کیلووات ساعت برای مسافت 163 مایل (262 کیلومتر) بود ، بسیار بهتر است. مدل فیس لیفت نیز از شارژ سریعتر پشتیبانی می کند. شارژ کامل باتری بزرگتر 71 کیلو واتی تنها با 42 دقیقه شارژر سریع 100 کیلوواتی یا تا 10.5 ساعت با شارژر استاندارد 7 کیلوواتی به طول می انجامد.
قابل ذکر است هنوز اطلاعات کامل از توانایی‌های فنی ام جی ZS مدل ۲۰۲۲ منتشر نشده است؛اما به‌احتمال فراوان این خودرو همراه یک موتور برقی با قدرت ۱۴۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر عرضه می‌شود و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر‌‌‌بر‌‌‌ساعت آن ۸ ثانیه است و نهایت سرعتش حدود ۱۴۰ کیلومتر‌‌بر‌‌‌ساعت پیش‌بینی می‌شود
طبق گزارشات قیمت جدیدترین محصول برقی ام‌جی ۳۶ هزار دلار خواهد بود و مدل مجهز به باتری ۷۲ کیلووات‌ساعتی ۴۰،۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.


های فن تک شما را به تماشای تصاویر این کراوس اور تمام برقی چینی دعوت میکند.


چاپ