راه اندازی سرویس جدید ChatGPT Enterprise توسط شرکت OpenAI

شرکت OpenAI نسخه تجاری ChatGPT Enterprise را امروز منتشر کرد.

chatGPT Enterprice

طبق گزارش گروه فناوری اطلاعات های فن تک و به نقل از انگجت؛ سرویس ChatGPT Enterprise قادر است تمام مکالمات شرکتی را رمزگذاری کند. علاوه بر این، می تواند در زمان خیلی کمی بین داده های کسب و کارهای مختلف تحقیق کند و یک بینش کامل تری به کاربران ارائه دهد.


OpenAI امروز سرویس جدید را راه اندازی کرد. شرکت سام آلتمن اعلام کرد مدل های هوش مصنوعی آنها در طرح جدید براساس اطلاعات تجاری شرکت ها آموزش داده نمی شوند. در سرویس اینترپرایس چت های تجاری را مطابق با الگوریتم SOC 2 رمزنگاری می کند. طبق ادعای خالق chatGPT در حال حاضر شرکت های زیادی مانند Block، Canva، Carlyle، The Estée Lauder Companies، PwC و Zapier این نسخه را آزمایش کرده اند.

سرویس ChatGPT Enterprise امکان دسترسی به GPT-4 را با دو برابر سرعت فعلی و به صورت نامحدود فراهم می کند. این سرویس با داشتن 32000 توکن بیشتر به مدل هوش مصنوعی امکان می دهد ماهانه تا چهار برابر متن فعلی پردازش کند. از امکانات دیگر این سرویس جدید می توان به دسترسی نامحدود به مفسر کد برای تجزیه و تحلیل اطلاعات پیشرفته اشاره کرد. شرکت با این قابلیت می توانند در زمان خیلی کمی انبوه زیادی از داده ها را تجزیه وتحلیل کنند.

این فقط همه ماجرا نیست! مدیران شرکت ها می توانند در نسخه تجاری با استفاده از ابزارهای مدیریتی که در اختیار آنها قرار داده می شود روی نحوه استفاده کارمندان خود نظارت داشته باشند. مدیر شرکت حتی می تواند چت های رد و بدل شده تیم هایی که گردش کار مشترکی دارند، نظارت کند. شرکت ها قادرند با استفاده از API هایی که OpenAI در اختیار آنها قرار می دهد چت بات های سفارشی بسازند. در واقع شرکت openAI دو نسخه از آن را در دسترس شرکت ها قرار می دهد که یکی مربوط به کسب و کارهای کوچک و دیگری مربوط به سازمان های بزرگ می شود. سازمان های بزرگ در قالب یک داشبور می توانند به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند.

نسخه عرضه شده حال حاضر مربوط به سازمان های بزرگ است. نسخه دیگر که مربوط به کسب و کارهای کوچکتر است در آینده نزدیک منتشر خواهد شد. برایان لایت‌کپ، مدیر ارشد اجرایی OpenAI اعلام کرد:"ما با تعامل تیم های سازمان های بزرگتر می توانیم قبل از عرضه عمومی نقاط ضعف را شناسایی و آنها را برطرف کنیم." قیمت نهایی سرویس های جدید اعلام نشده است اما، شرکت ها از طریق تماس با واحد پشتیبانی OpenAI قادرند از قیمت و نحوه سفارش آن مطلع شوند. طبق ادعای شرکت سازنده قیمت ها با توجه به نیاز و ابعاد شرکت ها با رنج های مختلفی عرضه می شود.


چاپ