توسعه خط تولید آیفون به تعویق انداخت

منابع نزدیک به Apple Inc (AAPL.O) گفتند شرکت Apple Inc (AAPL.O) روز چهارشنبه به تامین کنندگان خود اعلام کرد پس از رفع محدودیت های سختگیرانه COVID-19 در چین، توسعه آیفون را افزایش دهند. برای اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

تصویر آیفون 13

قرنطینه‌های ناشی از سیاست‌های چین در برابر کووید 19 باعث شد، که مگاترون شرکت مونتاژکننده آیفون Pegatron Corp (4938.TW) در ماه گذشته فعالیت‌های کارخانه‌های خود را در شانگهای و کونشان متوقف کند.

مراکز مالی شانگهای به دلیل اجرای قرنطینه در سطح شهر که اکنون در هفتمین هفته خود را سپری می کند، تا حد زیادی فلج شده است. اما پکن با وجود همه این مشکلات، نظارت بر اجرای قرنطینه را افزایش داده است.

اپل ماه گذشته مشکلات بیشتری را پیش‌بینی کرد، زیرا قرنطینه‌های COVID-19 میزان تولید و تقاضا را در چین به هم ریخته است و از طرف دیگر، جنگ در اوکراین به مشکلات سازنده آیفون اضافه کرده است.

روزنامه تجاری Nikkei گزارش داد که در بدترین سناریو، اپل انتظار دارد که برنامه حجم اولیه تولید گوشی های جدید آیفون آسیب ببیند. هنوز اپل و تامین کنندگان آن مانند فاکسکان (2317.TW) و پگاترون اظهار نظری نکردند.


       مقالات مرتبط



چاپ