Huawei FreeClip : جالب‌ترین و عجیب‌ترین هدفون بی‌سیم !!

شرکت هواوی(HUAWEI) به تازگی از اولین هدفون بی سیم FREECLIP با پشت باز به صورت رسمی رونمایی کرد.

هواوی هدفون بی سیم

شرکت چینی هواوی اولین هدفون پشت باز خود با نام FreeClip عرضه کرد. هدفون های پشت باز مانند هدفون های معمولی که به طور کامل در داخل لاله گوش قرار می گیرند، نیستند. تنها بخشی از هدفون در داخل گوش قرار می گیرد. این ویژگی باعث می شود که استفاده از آنها برای کاربر راحت شود و فشاری به گوش وارد نشود.

البته FreeClip اولین هدفون پشت باز به حساب می آید که بین گوش چپ و راست تفاوتی قائل نمی شود. پس، فرقی نمی کند که آنها را در کدام سمت گوش خود قرار دهید. این ویژگی می تواند به افراد کم شنوا یا افرادی که شنوایی گوش سمت راست با چپ آنها با هم فرق می کند. کمک زیادی کند. طراحی پشت باز هدفون FreeClip باعث می شود کاربر بتواند مدت بیشتری از آنها استفاده کند بدون اینکه ذره ای احساس خستگی کند. اما، شدت صدای آن به پای هدفون های معمولی نمی رسد.

عرضه جهانی هدفون های بی سیم جدید FreeClip در بازارهای بریتانیا و اروپا با قیمت نهایی 179.99 پوند یا 199 یورو از ماه جاری آغاز خواهد شد. این هدفون ها دو رنگبندی مشکی و بنفش دارند. وزن هر گوشی این هدست طبق ادعای سازنده فقط 5.6 گرم است. از قابلیت های دیگر آن می توان به اتصال همزمان هدفون به دو دستگاه اشاره کرد. هدفون FreeClip از سه استاندارد بلوتوث پشتیبانی می کند:

  • SBC: استاندارد بلوتوث که از کیفیت صدای قابل قبولی برخوردار است.
  • AAC: استاندارد پیشرفته تر بلوتوث که از کیفیت صدای بهتری نسبت به SBC برخوردار است.
  • L2HC: استاندارد جدید بلوتوث که کیفیت صدای بسیار بالایی دارد.

اولین هدست باز FreeClip هواوی در تمام دستگاه های الکترونیکی خوب عمل می کند. اما به علت تحریم هواوی، دستگاه های آن در خارج ازچین محبوبیت زیادی ندارد. با این حال HUAWEI همچنان به نوآوری و عرضه محصولات جدید خود ادامه می دهد. به گفته هواوی، این شرکت رمان زیادی را صرف طراحی و افزایش کارایی این دستگاه کرده است. آنها معتقدند کاربران می توانند از این دستگاه برای مدت زمان طولانی تری بدون احساس خستگی استفاده کنند.

هواوی هدفون بی سیم رنگبندی

HUAWEI هیچ اشاره ای در مورد طول عمر باتری و ظرفیت دستگاه نکرد. اما منابع نزدیک به شرکت فاش کردند که باتری آن می تواند تا 32 ساعت دوام بیاورد. علاوه براین، دستگاه می تواند با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، در مدت 40 دقیقه شارژ خود را از حالت صفر به 100 درصد برساند. کاربران با یک بار شارژ کامل می توانند تا 3 ساعت بدون وقفه به موسیقی گوش کنند.

هدفون بی سیم FreeClip جدید از سه قسمت اصلی Comfort Bean، Acoustic Ball و C-bridge تشکیل می شود. قسمت Comfort Bean با طراحی ارگونومیکی که دارد به راحتی در قسمت لوبیا شکل گوش قرار می گیرد. طراحی Acoustic Ball نیز به گونه ای انجام شد که متناسب با حفره داخلی گوش باشد. قسمت C-bridge که مجهز به سنسور تطبیقی و نیروی گیره سگک قابل تنظیم است. سنسور تطبیقی برای تنظیم فشار گیره سگک به صورت خودکار استفاده می شود. این ویژگی به راحتی بیشتر هدفون ها کمک می کند. کاربران با کمک نیروی گیره سگک قابل تنظیم می توانند آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنند. این هدست با دستگاه های اندرویدی و iOS سازگاری کامل دارد. بدنه هدست (نه جعبه هدفون) در برابر نفوذ آب، گرو غبار مقاوم است( (IP54. البته با وجود این که دستگاه عملکرد خوبی دارد ولی از آن نمی توانید در فعالیت های آبی مانند شنا استفاده کنید.


چاپ