مشخصات فنی و قیمت هواوی ویژن اسمارت اسکرین‌4SE

شرکت هواوی از جدیدترین سری تلویزیون های هوشمند خود معروف به ویژن اسمارت اسکرین‌4SE رونمایی کرد.

تلویزیون هوشمند هواوی S

تلویزیون های هوشمند هواوی مدل 2024 از نظر قیمت و امکانات می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد. این سری در سه ابعاد مختلف ، 65 و 75 اینچی به بازار عرضه می شود. قیمت مدل پایه 2499 یوان (حدود 352 دلار آمریکا) اعلام شد. تمامی مدل های سری جدید از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کنند. حاشیه صفحه نمایش تنها 1.5 میلی متر ضخامت دارد و نسبت صفحه نمایش به بدنه 98 درصد است. این فناوری می تواند رنگ ها را به صورت زنده و شفاف در طیف رنگی 100% BT.709 ارائه دهد.  تصاویر می تواند در این سری می تواند با کیفیت HDR نمایش داده شود. هر سه دستگاه برای بهبود کیفیت تصویر از فناوری شفاف‌سازی فوق‌وضوح بهره می برد.

مشخصات فنی


این تلویزیون به یک تراشه ساخت شرکت هواوی مجهز است که قابلیت رمزگشایی تصاویر 4K را با نرخ 120 فریم بر ثانیه دارد. یکی از مهم ترین تفاوت های سری 2024 با نسل های قبلی، پشتیبانی از رابط HDMI 2.1 است. این رابط با ویژگی‌هایی مانند (حالت تأخیر کم خودکار) ALLM و(نرخ تازه سازی متغیر) VRRمی تواند عملکرد خوبی در نمایش بازی های کامپیوتری از خود به نمایش بگذارد و از این طریق تجربه بازی گیمرها را بهبود ببخشد.

تلویزیون هوشمند هواوی S4 صفحه نمایش

قابلیت فوقِ «فرستادن تصویر» (Super Casting) 4K در تلویزیون ویژن اسمارت اسکرین 4 SE، به شما کمک می کند که محتوای تصویری موجود در گوشی یا تبلت خود را به صورت بی‌سیم و با کیفیت 4K به صفحه نمایش تلویزیون منتقل کنید. این قابلیت از طریق هشت حالت اتصال مختلف قابل پیاده سازی است که عبارتند از:

  1. Mirroring: این حالت ساده‌ترین روش برای انتقال محتوای تصویری به تلویزیون است. در این حالت، تمام محتوای موجود در صفحه نمایش گوشی یا تبلت شما، به طور کامل بر روی تلویزیون نمایش داده می‌شود.
  2. Photo: با استفاده از این حالت می‌توانید عکس‌های موجود در گوشی یا تبلت خود را به صورت اسلایدشو بر روی تلویزیون مشاهده کنید.
  3. Video: این حالت برای انتقال و پخش ویدیو از گوشی یا تبلت به تلویزیون طراحی شده است.
  4. Music: با استفاده از این حالت می‌توانید موسیقی‌های موجود در گوشی یا تبلت خود را از طریق بلندگوهای تلویزیون پخش کنید.
  5. Game: این حالت برای انتقال و اجرای بازی‌های موبایلی بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون ایده‌آل است.
  6. Fitness: با استفاده از این حالت می‌توانید برنامه‌های ورزشی و تناسب اندام را از گوشی یا تبلت خود به تلویزیون منتقل کرده و از یک تجربه ورزشی فراگیرتر بهره‌مند شوید.
  7. Education: این حالت برای انتقال محتوای آموزشی از گوشی یا تبلت به تلویزیون مناسب است.
  8. File: با استفاده از این حالت می‌توانید فایل‌های مختلف مانند اسناد PDF و ... را از گوشی یا تبلت خود به تلویزیون منتقل کرده و آن‌ها را بر روی صفحه نمایش بزرگ مشاهده کنید.

مزیت اصلی قابلیت فوقِ (Super Casting) 4K استفاده راحت، عدم نیاز به کابل و فقط با یک لمس برای اتصال گوشی یا تبلت به تلویزیون است. این ویژگی برای کاربری‌های مختلف از جمله استریم ویدیو و بازی های بدون وقفه، ایده‌آل است. این تلویزیون به یک دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی با رزولوشن 1080پیکسل مجهز شده است. بنابراین می تواند امکانات جدیدی را در زمینه‌ی تماس‌های تصویری و بازی‌های واقعیت افزوده (AR) ارائه دهد. این دوربین از قابلیت ردیابی همزمان حداکثر هشت نفر برای تماس‌های تصویری برخوردار است. دوربین دیافراگم 2.2 و یک حسگر بزرگ‌تر دارد که حتی در شرایط نوری ضعیف، تصاویر ویدیویی واضح‌تری را می تواند به نمایش بگذارد.

امکانات دیگر:

 

اسمارت اسکرین 4 SE خیلی بیشتر از یک تلویزیون ساده است و می تواند برای سرگرمی و تناسب اندام در خانه گزینه مناسبی باشد. دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی این تلویزیون با قابلیت تشخیص سه بعدی اسکلت بدن، به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به تجهیزات اضافی، با صفحه نمایش برای انجام حرکات ورزشی و بازی‌های مختلف تعامل داشته باشند. از نظر صدا، مدل ۷۵ اینچی آن چهار بلندگو (دو بلندگوی با دامنه‌ی کامل و دو بلندگوی فرکانس پایین) دارد. مدل‌های کوچک‌تر آن هم هر کدام به دو بلندگوی با دامنه‌ی کامل مجهز هستند.

تلویزیون هوشمند هواوی S4 امکانات

این تلویزیون با در نظر گرفتن سلامتی و ایمنی کاربران، از فناوری محفاظت از چشم با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. این فناوری با کاهش لرزش تصویر و نور آبی، و خستگی چشم را در تماشای طولانی مدت به حداقل می‌رساند.
ویژن اسمارت اسکرین 4 SEبا سیستم‌عامل HarmonyOS 4.2 کار می‌کند. رابط کاربری این سیستم‌عامل خیلی ساده طراحی شد تا کاربر بتواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. به علاوه ویژگی‌هایی مانند کنترل صوتی از راه دور با قابلیت تشخیص گویش، استفاده از این تلویزیون را برای کاربران در تمامی سنین آسان می‌کند.

قیمت و زمان عرضه


هواوی ویژن اسمارت اسکرین   4 SE در سه سایز مختلف و با قیمت‌های زیر عرضه می‌شود:
• مدل ۵۵ اینچ: ۲۴۹۹ یوان (حدود ۳۵۲ دلار آمریکا)
• مدل ۶۵ اینچ: ۲۹۹۹ یوان (حدود ۴۲۲ دلار آمریکا)
• مدل ۷۵ اینچ: ۳۹۹۹ یوان (حدود ۵۶۳ دلار آمریکا)


چاپ