هولوگرام سه بعدی در نمایشگاه CES 2024 !

شرکت Holoconnects با نمایش سه محصول تجاری جدید، آینده فناوری هولوگرام را در Ces 2024 به نمایش گذاشت.

هولوگرام تصویر سه بعدی

شرکت Holoconnects ارائه دهنده پیشرو خدمات هولوگرام مبتنی بر هوش مصنوعی در نمایشگاه امسال CES 2024 لاس وگاس آمریکا با ارائه سه محصول تجاری جدید آینده این فناوری را به تصویر کشید. سه محصول Holobox، Modular Holobox و Holobox Mini می توانند هولوگرام هر چیزی را که بخواهید مانند خودتان، بازیگر مورد علاقه یا لوگوی برند را برای شما نمایش دهند.

فناوری هولوگرام بیشتر ما را به یاد داستان ها و فیلم های علمی-تخیلی می اندازد. اما به لطف شرکت هولوکانکت آنها به واقعیت تبدیل شده اند. این شرکت توانست با توسعه فناوری پیشرفته هولوگرام واقعی، تصاویر سه بعدی هولوگرام افراد، محصولات یا لگوی برندها را در نمایشگاه CES به نمایش بگذارد. نحوه استفاده از این محصولات جدید خیلی راحت است. کاربران فقط کافی است به برق و اینترنت دسترسی داشته باشند. این دستگاه ها قابلیت لمسی دارند بنابراین، کاربران می توانند با آن تعامل داشته باشند یا تصاویر را کنترل کنند.

هولوگرام سه بعدی

فناوری Holoconnects در زمینه های مختلفی مانند تبلیغات، آموزش، سرگرمی و غیره کاربرد دارد. آندره اسمیت، بنیانگذار و مدیر عامل Holoconnects در این رویداد گفت: «ما در پیشبرد مرزهای نوآوری، تبدیل چیزهای معمولی به چیزی خارق العاده پیشرفت زیادی کردیم. ما معتقدیم که این فناوری جدید می تواند بر تمام بخش‌های صنعت تأثیر بگذارد و به جهانی پایدارتر و عاری از سوخت های فسیل کمک می‌کند. در واقع، شما با فناوری هولوگرام می توانید به نقاط مختلف جهان سفر کنید بدون این که، از هواپیما یا هر وسیله نقلیه دیگری استفاده کرده باشید. این ویژگی باعث کاهش مصرف سوخت در هواپیماها شده و در نهایت انتشار گاز کربن دی اکسید را به صفر می رساند.
Marc Hiemstra، یکی از اعضای تیم بازاریابی Holoconnects در مورد سه محصول Holobox، Modular Holobox و Holobox Mini گفت:" این دستگاه ها می تواند هولوگرام هر تصویری را نمایش دهند. کار با آنها خیلی راحت است و شما فقط به برق و اینترنت نیاز دارید. این دستگاه ها در زمینه ها مختلف به خصوص در نشست های بین المللی مانند نشست سازمان ملل کاربرد دارد. "

مدیر فروش هولوکانکت در مورد مشتریان و شرکای شرکت نیز اضافه کرد:" در حال حاضر از فن آوری ما به روش های مختلف در سازمان های یونیسف و CERF استفاده می شود. شرکت های Group و CIC Hospitality نیز از محصولات ما به عنوان مسئول پذیرش هتل استفاده می کنند." او در مورد تفاوت هولوگرام با سایر آواتارها و شخصیت های مجازی گفت:"هولوگرام تصاویر واقعی را براساس هوش مصنوعی و الگوریتم های یادگیری ماشین تولید می کند. این تصاویر برای ثبت صدا و حرکات اشیاء و افراد به صورت سه بعدی طراحی شده اند."

مارک در مورد بازار رقابتی هولوگرام گفت:" رقبای دیگری هم مانند ما مشغول توسعه این فناوری هستند اما، محصولا هولوکانکت در بین آنها بهترین است و به علاوه قیمت مناسبی هم دارند. آنها همچنین گزینه های سفارشی سازی مانند Holobox مدولار را ارائه می دهند که می تواند هولوگرام های بزرگتری از اتومبیل ها یا حیوانات ایجاد کند." شرکت Holoconnects از زمان تأسیس خود در طول سه سال اخیر پیشرفت های زیادی کرده است. در حال حاضر حدود 35 کارمند در این شرکت مشغول به کار هستند. این شرکت دامنه بازار هدف خود را گسترش داده و محصولات را در بازارهای جهانی مختلف عرضه می کند.


چاپ