طراحی خیره کننده فروشگاه جدید هوآوی در شانگهای چین!

هوآوی قصد دارد یک فروشگاه جدید با معماری منحصر بفرد در شهر شانگهای چین راه اندازی کند.

هوآوی فروشگاه شانگهای

هوآوی می خواهد بزرگترین فروشگاه محصولات پرچمدار خود را در منطقه Qiantan Taituli شهر شانگهای با مساحت حدود 1800 متر مربع راه اندازی کند. فروشگاه جدید به دلیل معماری خاصی که دارد سر و صدای زیادی به پا کرد. طراحی ساختمان این فروشگاه از رشد بذر گیاه الهام گرفته شده است. این مرکز یک نمای برجسته 16 متری برگ مانند دارد که از بتن فوق العاده با کارایی بالا (UHPC) مشابه موزه لوور ابوظبی ساخته شده است. این طرح از عناصر ارگانیکی مانند برگ ها و پنل ها تشکیل می شود که با 13 دیوار شیشه ای گران قیمت پوشیده شد تا از این طریق باعث افزایش بهره وری انرژی و نور طبیعی فروشگاه شود.

فضای داخلی فروشگاه پرچمدار هوآوی در شانگهای با ترکیبی از فناوری و هنر، تجربه ای منحصر به فرد را برای مشتریان ایجاد می کند. ستون های استوانه ای نمادی از تنه درختان هستند و از زاویه های راست اجتناب می کنند تا حسی طبیعی ایجاد کنند. مواد گچ تخصصی (GRG) برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود و زیبایی شناسی مینیمالیستی را برای مصرف کنندگان جوان تر ایجاد می کند. در طبقه اول فروشگاه، محصولات هوآوی در معرض دید قرار گرفته اند. مشتریان می توانند گوشی های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها و سایر محصولات هوآوی را ببینند و لمس کنند. در طبقه دوم، نمایشگاه هایی در مورد فناوری هوآوی و نحوه استفاده از آن در زندگی روزمره برگزار می شود. مشتریان می توانند در جریان آخرین محصولات و خدمات هوآوی قرار می گیرند و نحوه استفاده از آنها را در کار، خانه و تفریح تجربه می کنند.

هوآوی طراحی داخلی فروشگاه شانگهای

هدف این فروشگاه پرچمدار بیشتر از یک فضای خرده فروشی است. این مکان مشتریان را در برند و فناوری های هوآوی غرق می کند . فروشگاه محصولات پرچمدار هوآوی در شانگهای در واقع نمادی از نوآوری و آینده نگری شرکت چینی به حساب می آید. فضای داخلی فروشگاه شانگهای با ترکیبی از فناوری و هنر، حسی طبیعی و ارگانیک در بیننده ایجاد می‌کند. ستون‌های استوانه‌ای ساختمان نمادی از تنه درختان هستند و گوشه های تیز ندارد. اشکال منحنی و بدون زاویه با طبیعت و زیبایی های طبیعی سازگارترند.

هوآوی مکان استراحت فروشگاه شانگهای

فروشگاه پرچمدار هوآوی در شانگهای با هدف افزایش تجربه مشتری، مناطق مختلفی را برای سلیقه های گوناگون در نظر گرفت. این مناطق شامل ورزش و سلامت، تجربه خانه هوشمند، سرگرمی‌های سمعی و بصری می شوند. علاوه بر این، فروشگاه جدیدترین محصولات هواوی مانند سری Nova 12، Wanjie M9 و Zhijie S7 را برای بازدیدکنندگان به نمایش می گذارد. این فروشگاه به یک سیستم ناوبری هوشمند با صفحه نمایش شفاف مجهز است که شرایط محیطی را در لحظه نشان می‌دهد و به مشتریان در جهت‌یابی کمک می‌کند.

فروشگاه شانگهای هوآوی در طراحی خود به صاحبان حیوانات خانگی نیز فکر کرد. یک مکان خاص در فروشگاه وجود دارد که برای نگه داری و استراحت حیوانات خانگی در نظر گرفته شد. در روز افتتاحیه، فروشگاه میزبان افراد و شخصیت های مشهور از طیف های مختلف بود. مشتریان می‌توانستند با این افراد عکس‌های فوری بگیرند. در حیاط محوطه تجربه‌های تعاملی داشته باشند و هدایای ویژه دریافت کنند. هنرپیشه وان کیان نیز در مراسم افتتاحیه حضور داشت. ریچارد یو، مدیرعامل هوآوی گفت:" این فروشگاه فقط برای فروش محصولات ساخته نشد. این فروشگاه به عنوان ویترینی از برند و ارزش‌های هوآوی عمل می‌کند. فروشگاه شانگهای ما بخشی از استراتژی هوآوی برای ترکیب فناوری و هنر، ارتقای تصویر برند و ارتباط عمیق با مشتریان است." اوایل سال جاری، شرکت اپل نیز از اولین فروشگاه رسمی خود در هند رونمایی کرد.


چاپ