یک حباب که هوا را برای نوزادان تصفیه می کند.

یک حباب هوا که از نوزادان در برابر آلودگی هوا محافظت می کند، این اختراع توسط کانی کارلسون ساخته شده است، و Warp News این گجت را در نمایشگاه جهانی در دبی به نمایش گذاشت.

داستان از این قرار است که ، وقتی کانی کارلسون پدر شد، به فکر هوای استنشاق فرزندش افتاد. به عنوان یک متخصص بیهوشی می‌دانست که هوا حاوی آلودگی زیادی است، همین امر باعث شد به فکر اختراعی بیافتد، و نوعی حباب هوا که در کالسکه کودک قرار گرفته میشود را ساخت.

Bubl Snedvyj smaller 1

وی در توضیحاتش عنوان میکند: با توجه به اینکه در شرایطی قرار گرفتم که با توجه به وجود آلایندگان هوایی نیاز یک دستگاه تصفیه هوا برای کودکم داشتم، سعی کردم با دانش ضعیفی که داشتم یک حرکتی انجام دهم و در یک مرحله آنقدر زمان صرف کردم که این سوال در ذهنم ایجاد شد: آیا باید به عنوان پزشک ادامه دهم یا به طور کامل به این کار متعهد باشم؟
و ادامه داد با توجه به اینکه من مهندس نیستم، ولیکن در ابتدا خیلی فكركردم از همان ابتدا در مورد حرفه قبلی ام کنترل محیط بود. چگونه می توان محیط را کنترل کرد؟ اولین ایده من این بود که یک روکش روی کالسکه داشته باشم. اما زمانی که آزمایش هایی را انجام دادیم. در آزمایشگاه اومئو معلوم شد که ما نیازی به پوشش نداریم، تصفیه کننده هوا به تنهایی کافی است.

Conny babybubl smaller

این محصول که Babybubl نام دارد، هوا را می مکد و فیلتر می کند و سپس روی کودک اسپری می کند. این حباب 80 درصد از تمام آلاینده های هوا را از بین می برد.
علاوه بر این، در این گجت برنامه ای طراحی شده است که کیفیت هوا را به صورت لحظه ای گزارش می دهد، بنابراین می توانید از بدترین مکان ها اجتناب کنید و به مرور زمان اطلاعاتی را در اختیار سیاستمداران و برنامه ریزان شهری قرار دهید تا مشکل را حل کنند.
Bubl قصد دارد این محصول را در سال 2022 روانه بازار کند. کانی کارلسون تقریباً چهار سال است که روی آن کار کرده است.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ