حمایت ویژه از شرکت‌های‌ دانش‌بنیان

رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران؛ روز سه شنبه در تاریخ بیست و چهارم خرداد ماه 1401 در بازدید خود از شرکت دانش بنیان ساب تک کیش، بر لزوم حمایت بیشتر از متخصصان توانمند داخلی تاکید و اعلام کرد: هدف اصلی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، تامین تجهیزات مورد نیاز پروژه های در دست اقدام با استفاده از منابع داخلی است. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

sab
رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در ادامه گفت: ما با بهره گیری از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان، در زمینه های گوناگون عملیاتی موفق شدیم به پیشرفت‌های چشم گیری دست پیدا کنیم.
این بازدید با هدف بررسی میزان قابلیت های این شرکت در زمینه تولید سیستم های کنترل و ابزار دقیق انجام شده بود. نوشادی در ادامه گفت: شرکت ساب تک کیش توانسته به عنوان یک سازنده سیستم های کنترل در صنعت نفت و گاز به موفقیت های خوبی دست پیدا کند و ما در این بازدید از نزدیک، شاهد توانمندی های شرکت‌های مستعد و متخصصان جوان کشور بودیم.


وی اضافه کرد: شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در حال بررسی توانمندی شرکت‌های داخلی در جهت بومی‌سازی سیستم کنترل تاسیسات تقویت فشار گاز است و در این راستا نیز، دستاوردهای مهمی داشته است که با کامل شدن فرآیند بومی‌سازی این بخش پیشرفته به وسیله شرکت‌های دانش بنیان، می توان با افتخار اعلام کرد که، این بخش از صنعت گاز کشور ما نیازی به حضور شرکت های خارجی ندارد و از بروز هر گونه مشکل عملیاتی در این حوزه نیز، جلوگیری می کند.
باید یادآور شویم، بخش فنی واجرایی صنعت گاز کشور، هم جهت با سیاست‌های عالی نظام به منظور پشتیبانی از تولیدات داخلی، تا امروز، پیشتاز در شکل‌گیری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان زیادی بوده که نتایج این اقدامات موفق، تأمین ۸۵ درصد از تجهیزات مورد نیاز تاسیسات تقویت فشار گاز از سازندگان داخلی بود و در حال حاضر نیز در تلاش برای کامل کردن قسمت هایی مانند سیستم های کنترل و ابزار دقیق می باشد، تا این افتخارات ملی را به عالی ترین سطح خود برساند.

شرکت ساب تک کیش فعالیت خود را در سال 1391 توسط آقای مهندس حسین قربانی که دارای بیش از 25 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی، تأمین و یکپارچه سازی سیستم های کنترل صنعتی می باشد، تاسیس گردید. استراتژی شرکت، طراحی و تولید سخت افزار و نرم افزار سیستم های کنترل و ایمنی (DCS/SIS) صنایع گاز و پتروشیمی کشور، می باشد.

       مقالات مرتبط



چاپ