اسنوپی با مأموریت آرتمیس ناسا به ماه پرواز خواهد کرد.

در این ماموریت، اسنوپی لباس سیستم بقای خدمه اوریون ناسا را خواهد پوشید.

ناسا در اوایل سال آینده، اسنوپی، شخصیت نمادین و شایان ستایش Peanuts را با اولین ماموریت آرتمیس خود به ماه می فرستد. اسنوپی اولین بیگل جهان بود که در کمیک استریپ Peanuts توسط چارلز ام. شولز فقید در سال 1969 روی سطح ماه فرود آمد. بیش از 60 سال بعد، دوباره در حال فرازمینی شدن است - فقط این بار واقعی است. یک اسنوپی پر شده به عنوان نشانگر گرانش صفر در فضاپیمای اوریون در حین پرواز در اطراف ماه عمل خواهد کرد. آرتمیس یک ماموریت بدون خدمه برای آزمایش سیستم های اکتشاف فضای عمیق ناسا است.

snoopy nasa website 1636783319207

در مأموریت، اسنوپی لباس سیستم بقای خدمه اوریون ناسا را می پوشد. نسخه مینیاتوری کت و شلوار نارنجی از همان موادی ساخته شده است که فضانوردان در ماموریت های آتی آرتمیس خواهند پوشید. ناسا تصویری از اسنوپی لباس پوشیده را در توییتر به اشتراک گذاشت و گفت که فضانورد اسنوپی "با فضا غریبه نیست".
اسنوپی 50 سال با ناسا ارتباط دارد. این یک طلسم برای ایمنی پروازهای فضایی از زمان آپولو بوده است. در طول ماموریت آپولو 10 در سال 1969، ماژول قمری "اسنوپی" نامیده شد، زیرا وظیفه آن "دور زدن" در سطح ماه برای یافتن محل فرود برای ماموریت آپولو 11 بود. تقریباً در همان زمان، شولز همچنین کمیک استریپ هایی ساخت که اسنوپی را در ماه نشان می داد. آنها به مردم برای مأموریت‌های فضایی هیجان‌زده شدند.
کریگ شولز، پسر کاریکاتوریست و تهیه کننده فیلم The Peanuts Movie به Space.com گفت: «هرگز تماشای ماموریت آپولو 10 را با پدرم فراموش نمی کنم، پدرم که بسیار به مشارکت شخصیت هایش در ساختن تاریخ اکتشافات فضایی افتخار می کرد.» می‌دانم که اگر ببیند اسنوپی و ناسا دوباره به یکدیگر ملحق می‌شوند تا مرزهای تجربه‌ی انسانی را جابجا کنند، به وجد خواهد آمد.
بر اساس برنامه آرتمیس، ناسا در حال تلاش برای فرود اولین زن و اولین فرد رنگین پوست در ماه است. ماموریت های آرتمیس پله ای برای ماموریت های آتی به مریخ هستند. اولین ماموریت آرتمیس راه را برای استقرار حضور طولانی مدت در ماه هموار خواهد کرد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ