رونمایی ایسوس از عینک هوشمند 1 AirVision M!

عینک هوشمند ایسوس AirVision M1 می تواند محتوای گوشی یا کامپیوتری که به آن متصل است را نمایش دهد.

عینک هوشمند ایسوس

عینک هوشمند AirVision M1 ما را به یاد هدست ترکیبی اپل ویژن پرو می اندازد ولی، هیچ شباهتی به جز نام ظاهری با هم ندارند. گاهی اوقات پیش می آید که ما به یک فضای نمایش بیشتری نیاز پیدا می کنیم اما، هیچ فضایی برای اضافه کردن آن نداریم. به عنوان نمونه زمانی که برای یک ماموریت کاری به یک سفر هوایی می رویم برای مطالعه قرارداد یا اسناد محرمانه نیاز به یک نمایشگر دیگر داریم تا مسافر قبلی نتواند آن را ببیند. در اینجا دو راه حل وجود دارد: استفاده از یک پایه نگه دارنده لپ تاپ یا یک نمایشگر اضافی! حمل و نقل یک نمایشگر دیگر علاوه بر لپ تاپ به نظر راه حل خوبی نیست. ایسوس یک راه حل سومی ارائه می دهد: استفاده از عینک هوشمند ASUS AirVision M1! یک نمایشگر پوشیدنی با قابلیت چند برنامگی.

صفحه نمایش AirVision M1

نمایشگرهای این عینک هوشمند بدون نیاز به هیچ تجهیزات اضافی می تواند صفحه نمایش مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد. این نمایشگرها از نوع Micro OLED ساخته شده اند که تجربه بصری فوق العاده ای را برای کاربر فراهم می کند. وضوح این نمایشگرها FHD است بنابراین، اسناد متنی را خیلی شفاف و خوانا نمایش می دهد. حداکثر روشنایی این دو عدسی عینک به 1100 نیت می رسد که می تواند تصاویر را حتی در نور طبیعی محیط واضح و خوانا نمایش دهد. این امکانات زمان پاسخ‌دهی کم هنگام بازی، تماشای محتوای سریع، یا صرفاً پیمایش در فید رسانه‌های اجتماعی، تاری را به حداقل می‌رساند. این صفحه نمایش با پوشش ۹۵ درصدی طیف رنگی DCI-P3، این صفحه نمایش می‌تواند رنگ‌های پر جنب و جوش و اشباع‌شده‌ای را تولید کند که برای تماشای فیلم و تلویزیون ایده‌آل هستند.

عینک هوشمند ایسوس نمایشگر

کاربر حتی زمانی که از عینک هوشمند ایسوس استفاده می کند، به راحتی با دنیای طبیعی اطراف ارتباط برقرار می کند. اکثر مردم زاویه دید عمودی طبیعی حدود 55 درجه دارند. تعدادی از عینک‌های واقعیت افزوده موجود در بازار میدان دید عمودی را به حدود 40 درجه محدود می‌کنند. این ویژگی می تواند کاربران را محدود کند.

اما عینک های AirVision M1 میدان دید عمودی 57 درجه دارد. بنابراین شما می‌توانید فضای بیشتری از محیط اطراف را ببینید. نمایشگر به گونه‌ای طراحی شده است که محتوا را خصوصی نگه می دارد. اما عینک های مشابه در بازار، افراد نزدیک به شما می‌توانند به راحتی محتواهای شما را تماشا کنند. محافظت می کند. این فناوری سوسو زدن صفحه نمایش را به حداقل می‌رساند و چشم ها کمتر در معرض نور آبی قرار می گیرند. البته با کمک برنامه ای که ایسوس در اختیار کاربران قرار می دهد آنها قادر هستند قدرت فیلتر نور آبی را در چهار حالت مختلف تنظیم کنند. عینک هوشمند AirVision M1 موفق شد گواهینامه TÜV Rheinland را دریافت کند. این گواهینامه نشان‌دهنده کیفیت و راحتی چشم آن است.


چاپ